Får man mer kviser?

Nattlys

Gift med forumet
Får man mer kviser på slutten? Er full av kviser...[&:] Plutselig har de skutt fart igjen![:'(]

tror det..for her sliter jeg nå[:'(][&:] (blir GAL)
husker bare fra di siste at dem kom under og etter fødselen i allefall..æsj.

Jeg har vært plaga med kviser er ikke akkurat morro. HAter det. MEn de kan brått være borte i løpet av 2 dager. 

Ja, jeg har også plutselig fått igjen noen kviser etter lang tid med veldig ren hud... Sikkert en del hormoner som farer i kroppen nå mot slutten tenker jeg[;)]

Hadde en del i begynnelsen, så roet det seg. Men nå har det virkelig trappet opp igjen![:'(]
Man føler seg ikke akkurat lekker..

Tror dette er veldig varierende fra person til person. Jeg fikk en god del kviser i 1.trimester og starten av 2. trimester, men plutselig forsvant de helt. Og jeg har ikke hatt en kvise siden da.

JA! Det fikk jeg første gangen ihvertfall. Og mens jeg ammet også. Haka full[:'(] Har begynnt å komme noen igjen nå ser jeg...[8D]

Fikk helt i begynnelsen også ble det helt til for en stund siden her - nå har det blitt myyyyyye bedre [:D]

Har tatt seg opp de siste dagene ja...kjenner at huden en fetere.

ORIGINAL: Sælly

Tror dette er veldig varierende fra person til person. Jeg fikk en god del kviser i 1.trimester og starten av 2. trimester, men plutselig forsvant de helt. Og jeg har ikke hatt en kvise siden da.

Joda, huden føles svett og uren uansett pokker. Følte sånn sist også helt til snuppa var 1 mnd kanskje.

Jeg er 36+ 6, og har hatt et par kraftige kviser nå på slutten ja... Ikke noe kjekt, hehe... I tillegg er jeg jo blåhvit, så ikke noe kjekt[8D]

Back
Topp