Får man ikke tak i parkeringsvakter i kommunen

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
i helgene?

Fader ass! Irriterer meg! Det er noen polakker som steller både 2-3 biler i et T-kryss her hos oss.. noe som gjør krysset svært uoversiktelig! I går så jeg meg lei.. og ringre kommunen og fikk snakke med parkeringsselskapet i kommunen..

De kom ut hit innen 20 min.. og hun parkeringsdama sa at det overhode ikke var lov til å stå der.. det var jo midt i et kryss.. og kunne være svært farlig... fordi vi hadde så liten oversikt.. vi har liten oversikt i utganspunket.. og blir ikke noe bedre når det står mange biler der i tillegg

Fler har sagt det til dem flere ganger.. men enten så skjønner de ikke norsk, eller så gidder de bare ikke å høre..

I går så fikk begge bilene 500 kr i bot (synes den burde være langt høyere jeg da men..).. og i dag står de der jammen igjen[&:]!

Er det mulig lissom? De fikk jo bot i går.. for ulovlig parkering.. også gjør de det samme i dag.... Respekt?!?! Not!

Skulle så gjerne hatt tak i parkeringsselskapet..

ORIGINAL: Tinha

kan du ikke ringe politiet om det er trafikk farlig så kan de få bilene borttauet

Nei.. politiet har ikke noe med de å gjøre.. har snakket med de.. og de sier at det er kommunen som har dette ansvaret..

Ringte kommunen først i går.. de sa at det var Falken sin oppgave..ringte falken.. de sa at de måtte ha en rekvisisjon fra politiet.. ringte operasjonssentralen i ski.. men de mente Ski kommune... Så da ringte jeg tilbake til Ski kommune.. og da kom de..

Back
Topp