får man ikke blomster

*Bianco*

Forumet er livet
så hva gjør man

joooooooooo man kjøper seg selv[:D][:D]det gjorde jeg i går,7 stk lilla tullipaner[:D][:D]

flere som gjør det eller?

ringte til mannen i går å for å fortelle hva jeg hadde gjort (han er på jobb langt unna her)
hint hint [:D] men det går vel ikke inn i denne mannverden

faktisk er ikke så  lenge siden han fikk blomster av meg heller,ingen spesiell anledning[:)]men tilbake nei nada[8D]

Kjøper alle blomstene min selv jeg[:D]

Det hender jeg får røde roser av mannen min da, men når de fleste andre blomstene her er rosa, krasjer det liksom litt[8D]

Jeg blir kjempe glad for blomset, får som oftest roser, og da røde [:)]

Men av og til undrer jeg meg litt over disse menene, er de redd for å kjøpe noe annet enn roser? det er jo så mange andre fine blomster, og rare blomster [:D]
Jeg liker jo rare blomster i fine farger, roser blir litt for ordinært for min del...
Men jeg blir jo kjempe glad hver gang jeg får det da [:)]

Aldri fått blomster av noen før, før jeg traff mannen min... Nå får jeg ofte blomster....
Men jeg er blomsterdekoratør, så folk er vel redde for å gi blomster..

får blomster en gang i året når jeg har bursdag jeg... da får jeg røde roser[:-][:-] skulle ønske det var litt oftere men..

Kjøper blomster selv jeg også, er ikke ofte at jeg har fått det av sambo..Toppen 3 ganger på 5 år [;)] Men det gjør meg ingen verdens ting, så lenge han er snill og god så skal han få slippe å kjøpe blomster til meg [:D]

Fint nødt til det om jeg vil blomster[:-] Tulipan er ynglingsblomsten min!

Kjøper ofte blomster selvm, i tillegg til at jeg ofte får fra mannen.
Elsker friske blomster[:)][:)]

Kjøper ofte blomster selv..ellers får jeg av mor og svigermor[:D]

Sa til min kjære her om dagen at jeg vertfall burde få blomster 3 ganger i året...haha tviler på det skjer[8D]

Blir til at jeg kjøper selv om jeg skal ha blomster, men det er jo greit også.. han har ikke SÅ god smak i blomster, så det er merkelige ting han velger hvis han først kommer på at han skal kjøpe sånt... [&:]

Her blir det blomster ganske ofte på meg :) Heldig jeg, men det er som oftest når mannen har brukt for mye penger på bilen, eller kjøpt seg ny bil uten å si ifra ( noe som skjer ganske ofte :P )

Ja, plukker det ofte med meg når vi er på butikken. Og så ber jeg mannen betale! [8D] Bortsett fra at det hadde gått fra samme konto uansett, så kan jeg jo late som at jeg har fått de da.. [8D]

Back
Topp