Får man bilder på oul?

I brevet jeg fikk fra sus (stavanger), stod det at bilder fra oul kostet 200 kroner. Men vi fikk med oss fire bilder gratis.. Jordmor nevnte ikke noe om at det kostet noe. Spurte bare om vi ville ha.
 
I brevet jeg fikk fra sus (stavanger), stod det at bilder fra oul kostet 200 kroner. Men vi fikk med oss fire bilder gratis.. Jordmor nevnte ikke noe om at det kostet noe. Spurte bare om vi ville ha.
Sånn var det her i Kristiansand og:) men synes det er rart at de skriver at det koster noe også gjør det ikke det:/
 
på ahus må man visstnok betale 70 kr :)
Jepp. :) Litt skuffet over at vi bare fikk fire bilder da. Det var ett bilde som var helt ok, men det var ikke noe alternativ å ikke kjøpe med oss bildene heller! Satser på å ta det igjen skikkelig på 3D-ultralyd om noen uker. Krysser fingre for masse fine bilder vi kan se på mens vi venter utålmodige på at sommeren skal komme. :)
 
I brevet jeg fikk fra sus (stavanger), stod det at bilder fra oul kostet 200 kroner. Men vi fikk med oss fire bilder gratis.. Jordmor nevnte ikke noe om at det kostet noe. Spurte bare om vi ville ha.
Jeg skulle få ny time mens jeg vaf på sus siden sniken ikke ville bli sett... Så fikk ikke noe bilder men mens jeg stod å fikk nye timen sto det ei ved siden og hun fikk spørsmål om hun hadde fått bilder og at hun skulle betale disse.. Rart noen får de gratis mens andre må betale?
 
Stod i brevet at det kostet 70kr på Ullevål, men betalte ingenting for de. Spurte kontordama, men de skulle visst ikke ha noe for de.
 
Back
Topp