Får man bilder på oul?

Smily

Elsker forumet
Jeg klarer ikke å finne no om at man får bilder på oul, så dere som har gjort det her før vet vel det?
 
Jeg fikk sist, det er vanlig :) På sykehuset jeg skal nå koster det 70,- for bilder (sto i brosjyren som fulgte med).
 
Jeg fikk sist, det er vanlig :) På sykehuset jeg skal nå koster det 70,- for bilder (sto i brosjyren som fulgte med).
Supert! Takk for info :) Vi fikk en haug med brosjyrer, men jeg kan ikke se noe info om bilder. Men det kan jo være fordi de brosjyrene ikke er fra det sykehuset jeg skal ha oul på. Faktisk så kan man ikke føde på det sykehuset jeg skal på :p hehe..men godt å vite. Da får vi med oss noen minner :D
 
Samme som her, får bilder om man betaler 70 kr. (I 2011 var det 50, for de som lurer :p )
 
Vi må betale 175 for bilder, og 25 for materiell til ul.. Sist, i 2012, mener jeg vi fikk bildene.
 
Fikk beskjed at på sus kostet det 90 kr og det måtte være kontanter da de ikke har bankterminal.
 
Vi må ikke betale noe ...
 
Jeg skal på sus i feb. Det står deg at bilder koste 200kr og at man må betale for ustyr på ca 300kr.
Måtte inn på helsenorge sine sider å sjekke igjen. vet ikke hvor jeg fikk 90 fra :p skal også inn i februar :)
Bildene koster 200 kr men står at takst for poliklinisk er 320 kr men skal vi da betale 500 kr noe?
 
Måtte inn på helsenorge sine sider å sjekke igjen. vet ikke hvor jeg fikk 90 fra :p skal også inn i februar :)
Bildene koster 200 kr men står at takst for poliklinisk er 320 kr men skal vi da betale 500 kr noe?

Synest det var veldig dyrt. Trudde oul skulle være gratis. Koster 800kr privat og da får man inkl mange bilder og film. Synest det er dumt de skal ta betalt for ustyr/material
 
Synest det var veldig dyrt. Trudde oul skulle være gratis. Koster 800kr privat og da får man inkl mange bilder og film. Synest det er dumt de skal ta betalt for ustyr/material
Ja, betalte 600 kr for tul hos sigrids ultra så da blir det ganske dyrt.. Men trodde takstprisen ikke gjaldt for oss siden de med frikort osv ikke skulle betale? Får vel ta med 550 kr ca og bare se. Når i februar skal du?
 
Ja, betalte 600 kr for tul hos sigrids ultra så da blir det ganske dyrt.. Men trodde takstprisen ikke gjaldt for oss siden de med frikort osv ikke skulle betale? Får vel ta med 550 kr ca og bare se. Når i februar skal du?

Ja jeg gikk også til sigrids ultra 600kr før uke 12 800kr fra uke 12. Synes hun var veldig flink. Nesten så jeg heller skulle bestilt time der, får mer for pengene hvertfall :) har time 8 feb på sus. Håper det er verdt det. Må man ta med penger for poliklinisk også. Trudde det kanskje var bare for bildene ?
 
Ja jeg gikk også til sigrids ultra 600kr før uke 12 800kr fra uke 12. Synes hun var veldig flink. Nesten så jeg heller skulle bestilt time der, får mer for pengene hvertfall :) har time 8 feb på sus. Håper det er verdt det. Må man ta med penger for poliklinisk også. Trudde det kanskje var bare for bildene ?
Hun lå litt etter med oss så var litt stressa men ja, virket veldig flink! Var rett før uke 11 og fikk se i 3D mye :)
Du får si fra hva du betalte på sus for jeg skal et par dager etter deg. Usikker om det kun er bildene eller alt så tenker vi tar med kontanter for sikkerhetsskyld.
 
Hun lå litt etter med oss så var litt stressa men ja, virket veldig flink! Var rett før uke 11 og fikk se i 3D mye :)
Du får si fra hva du betalte på sus for jeg skal et par dager etter deg. Usikker om det kun er bildene eller alt så tenker vi tar med kontanter for sikkerhetsskyld.

Ja får ta med 600kr. Skal si ifra :) håper vi bare betaler for bildene men tviler på det. Helsevesenet tar betalt for alt
 
Oul skal være gratis...det er jo en del av tilbudet vi får som gravide som ikke skal koste noe! Greit at man må betale for bilde, men det er jo frivillig...!
Jeg har vært på tul på st.olavs to ganger, og begge gangene fikk vi med bilde...da fikk vi beskjed i brevet på forhånd at vi måtte betale 70kr for bilde, men da jeg spurte om det når vi fikk bildene fikk jeg beskjed om at jeg slapp å betale...
Utrolig grei dame da :)
 
Back
Topp