Får lyst til å gråte

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Når den t..... av en samboer presterer å spise opp isbitene mine!!!! Svartens altså...... vræææl.... åsså har vi ikkje noe å lage nye med... æææææ.... "å, e d all vi har d som ligg i frysern altså??" Hormonella er tilstede kjenner jeg! !

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Når den t..... av en samboer presterer å spise opp isbitene mine!!!! Svartens altså...... vræææl.... åsså har vi ikkje noe å lage nye med... æææææ.... "å, e d all vi har d som ligg i frysern altså??" Hormonella er tilstede kjenner jeg! !

Haha kjenner til den ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Det er så drøyt! Jeg blei også mildt sagt stressa da samboeren i hetebølga som heldigvis er over begynte å tære på MITT isbitlager!! Vanskelig å holde stemmen rolig da jeg informerte om at han MÅTTE SI FRA, så det ikke PLUTSELIG var TOMT :eek:

Åneiii!! Det er jo det verste....
Hadde nok tilta fot meg også ;p

Finnes ikke dårlig samvittighet heller, sitter ved siden av meg med et stort glass cola å masse isbiter.... teiting!

det som er det verste er at de ikke har vett på å fryse nye når de ser det nærmer seg slutten !!! argh hvor vrient er det å fylle opp formen igjen når man har tatt de man trenger ??? har til og med to former så skal ikke være mulig å gå tom om han bare fyller på

Det er jo skilsmissegrunn, hadde tørna og funnet frem primalbrølet !!! Isbiter skal til enhver tid være tilgjengelig- for meg/ oss damer

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff alt er vist vanskeligere for menn å gjøre enn oss damer !!:p ( føles ihvertfall slik ) :p men han gikk ut en tur så da snavla jeg opp noen biter:p dette kommer han nok ikke til å få slippe så lett unna md:p han kan jo kjøpe egne isbiter:p

Da hadde jeg klikka også. Og det er ikke bare når jeg var gravid. Er avhengig av isbiter utenom også :p Det blir bråk om han har glemt å lage nye!

Har måttet gå til innkjøp av sånn 2 kg pose med isbiter på Kiwi et par ganger i sommer, da min samboer og til tider tydeligvis også kun tenker på seg selv :( skjønner ikke at de tør jeg! Yppe med oss høygravide damer :p

Back
Topp