Får "krampe" i magen når jeg nyser!!!

FruE

Betatt av forumet
Nyser ofte for tiden, og da er det nesten som om hele livmoren min trekker seg sammen - og blir der!!! (Noen minutter da....) Er ganske vondt.... Har funnet ut at det mest sannsynlig ikke er farlig... Noen som har opplevd det samme? Kan og skje om jeg sitter på huk og reiser meg fort opp.... Merkelige greier![>:]

Amen.......sånn har jeg det også!!!!!!!!Au

Sånn har jeg og det noen ganger. Ender med at jeg alltid holder meg nederst på magen når jeg nyser. [;)]

Kjenner til den der...
Hvis jeg nyser, hoster eller strekker meg brått opp. Går over da, heldigvis [:)]
Jeg gjør som Molsy og holder meg på nedre del av magen hvis jeg kjenner at jeg må nyse, i tillegg syns jeg det hjelper å lene seg fremover.

jepp. slik har jeg det også. merkelig det der. Holder meg også nede ved magen når jeg nyser eller hoster. Føler det hjelper litt ihvertfall.

Akkurat sånn har jeg det også! Er kjempevondt når jeg nyser og hoster! Som om jeg får krampe i magen eller noe, og så er det vondt en stund etterpå.

Får ganske vondt I en del av magen når Jeg hoster faktisk..... [:D]

Jeg har det også sånn og det er utrolig vondt de sekundene det står på. Pleier å bøye meg litt fremover for å liksom minske smertene, men det hender jo at nysen kommer uten at jeg rekker å reagere. Prøver på å holde på nederste del av magen også, men synes egentlig at ingen ting hjelper da [:)][:)] Vi får holde ut [;)]

har også sånn... bøyer meg alltid fremover når j kjenner j må nyse eller hoste, åsse holder j meg hardt nederst på magen, har egentlig hatt sånn hele tiden.. ikke noe godt men...

Jeg er I dag 16 uker på vei, Og dersom du går på uke for uke på 16 uker, Såh er dette beskrevet der..... [:D]

Back
Topp