Får kattepus i dag

I dag får vi en liten jente kattepus på 5 mnd ca [:)]. Det er en venninne av oss som har den nå men som ikke kan ha den pga en valp hun har, de går ikke sammen!! Var på dyrebeskyttelsen men de hadde ingen kattunger og her i Bergen er det visst bare maine coone kattunger som skal selges og de koster rundt 7 tusen [:-]. Det er for mye for en katt!! Så nå skal jeg kle på småen og gå å hente storesøsteren i barnehagen også er vel kattungen her en gang mellom klokken fem og seks [:)].

Å så koselig[:D] Gratulerer med den lille pusen[;)]

Så kjekt da!! Men den var nå fryktelig liten? Jeg fikk ikke min før de var 12uker. Men de er rasekatter (hellig birma) og oppdretterne er veldig opptatt av at de skal ha lært seg alt av kattemor før de flyttes videre[:)]

Men gratulerer med pus!!! Det er bare så herlig med kattunger!!

ORIGINAL: oblixpusen

Så kjekt da!! Men den var nå fryktelig liten? Jeg fikk ikke min før de var 12uker. Men de er rasekatter (hellig birma) og oppdretterne er veldig opptatt av at de skal ha lært seg alt av kattemor før de flyttes videre[:)]

Men gratulerer med pus!!! Det er bare så herlig med kattunger!!

Den er 5 måneder, ikke uker [;)] hehe Hellig Birma er jo nydelige! Selv har jeg skikkelig gatemix-katt, høyt elsket og veldig bortskjemt [:D] Søsteren min driver katteoppdrett med siamesere [:)]

Håper du legger ut bilde av pusen Charliemor83! [:D] Gratulerer så mye!

Back
Topp