Får jeg vite kjønnet?

Namia

Glad i forumet
Aprillykke 2017
Påskekyllingene 2020
Jeg skal i morgen på UL hos privat jordmor. Jeg er da ifølge menstermin 14+2, men måling fra tidligere UL og etter egen beregning så er jeg nok 15+0 i morgen.
Jordmor mener hun med stor sansynlighet kan se kjønnet på denne UL. Tror dere dette kan være tilfelle? :happy:

Er mest opptatt av å få høre hvordan det går med den lille i magen, men blir jo selvfølgelig litt over middels nysgerrig på kjønnet da ! :angelic:
 
Last edited:
Jeg skal i morgen på UL hos privat jordmor. Jeg er da ifølge menstermin 14+2, men måling fra tidligere UL og etter egen beregning så er jeg nok 15+0 i morgen.
Jordmor mener hun med stor sansynlighet kan se kjønnet på denne UL. Tror dere dette kan være tilfelle? :happy:

Er nest opptatt av å få høre hvordan det går med den lille i magen, men blir jo selvfølgelig litt over middels nysgerrig på kjønnet da ! :angelic:

Det vil jeg tro hun kan :) Her så jordmor kjønnet i midten av uke 12. I uke 15 så er det nok ganske sikkert hvis babyen er samarbeidsvillig og dere får en god vinkel :)
 
Det tror jeg også :) Jeg fikk vite (trolig) kjønn på UL 12+2. Jeg spurte ang hvor sikkert det var og jordmoren mente det var var 80% sannsynlighet for at det stemte.
 
Det er ikke sikkert :) overlegen jeg var til ville ikke si noe garantert for jeg var 14+4, men selv syns jeg det så ut som en gutt :D
 
Skal selv på UL når jeg er 13+1 og er veldig spent på om hun ser kjønn! Hvordan gikk det med deg idag? :)
 
Jeg var på ultralyd da jeg var 14+1 og da mente jordmor med 97% sikkerhet at jeg har en gutt i magen. Blir spennende å se på OUL om de mener det samme. :) Forrige svangerskap var jeg også på ultralyd i uke 15, legen mente det var ei jente og det stemte det. :)
 
Back
Topp