får jeg være med her??

hønselovisa!

Forelsket i forumet
421099_10151376237250943_1387213783_n.jpg

64002_10151376243370943_1286637727_n.jpg

ser dere den??? 1-2 dager før ikm....ca termin aner jeg ikke men 20 sept kanskje..

takk takk:) har jo ikke forventet mens før ca 9-10, men den er jo positiv:) har mistet en gang før, før jeg fikk minsten som blir 4 i juni, så tar det litt rolig kjenner jeg.. har to fra før, dette blir første sammen med sambo, og hans første:) har ikkke sakt noe til han enda da hehe..

Åh så spennende!! :D Du må oppdatere når du har fortalt ham. Når skal du si det? ;)
Jeg har en datter fra et tidligere forhold, hun er 11 år (jeg var litt tidlig ute :P), så dette er min samboers første også. :)

aner ikke jeg når jeg skal si d;) han veit jeg skulle teste i dag, for han kom hjem m test i går... i dag er han i møter fram til 1, men veit han leser mailen sin, så tenkte jeg kanskje skulle maile han bilde av en bolle i ovnen å se om det ble noe reaksjon;)

gratulerer og velkommen hit:-):-):-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

klart du får være her :) Gratulerer :)

hehe, han tok den ganske fort å løy seg ut av møtet med unnskyldningen at han måtte tisse!:) en meeeeeeeeeeget fornøyd mann i andre enden, overhappy og glad:)
jeg er litt mer rolig, har jo gjort dette før:)
men er sånn test med ukeindikator mer sensitiv +siden den kan vise fra 1-2 uker på vei? tenkte ta en sånn

Gratulerer! :)

Back
Topp