Får jeg være litt her inne også?:)

Bringebær

Gift med forumet
Har først termin 5/6 august men har født en uke før med begge de to andre ungene, så sjansen er jo der for juli-baby:) Har to barn fra før født i mars 2009 og mars 2011:). (Hadde termin i begynnelsen av april med begge, hehe)

Det er jo bare kjekt! :)

Så klart du kan:) velkommen og gratulerer :)

Gratulerer så mye og velkommen skal du være, jo flere jo bedre :)

Alltid kjekt med flere her inne :)

Velkommen og gratulerer med baby i magen :)

Gratulerer med graviditeten!
Spennende om man føder før tiden. Jeg fødte nesten tre uker før termin sist, så veldig spent på om det blir sånn nå også! Deilig å slippe å vente, så det gjør ikke noe om barnet kommer tidlig. Bare det ikke er for tidlig! :-)
Velkommen hit! :-)

Gratulerer med graviditeten!
Spennende om man føder før tiden. Jeg fødte nesten tre uker før termin sist, så veldig spent på om det blir sånn nå også! Deilig å slippe å vente, så det gjør ikke noe om barnet kommer tidlig. Bare det ikke er for tidlig! :)
Velkommen hit! :)
takk takk. Ja ikke feil å få litt før termin, men typisk at siste mann lar vente på seg og kommer en uke ETTER termin! Hehe. Så lenge den bare klamrer seg faat i ni mnd skal jeg ikke klage. Gleder meg helt ubeskrivelig selv om det er tredje gang!<3

Hmmm skrev ikke jeg en meld her tidligere? Er det bare jeg som ikke ser den?? hehehe..
Gratulerer ihvertfall og selvsagt kan du bli med her inne :D
Hååååper jeg føder før termin denne gangen! gikk 10 dager over med lillegutt såååå hehe. Kjedelig!!

Du skal bare henge her :) Jeg har termin 24. juli og har gått 15 og 8 dager på overtid med mine så jeg burde vel strengt tatt være på august ;) Kanskje vi møtes på midten :)

Klart du kan få henge her ;)
Har selv ligget en uke før eller nesten to uker etter termin med mine jenter.
Spennende å se hvordan det blir denne gangen :)
Gratulerer med spira

Back
Topp