Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe så ett lignende av ei på Facebook så måtte bareHaha, Som jeg lo av bildet ditt Lismick!![]()
Ja ut ifra det bilde der syns jeg vi så like gamle ut! Og jeg er 23Typisk meg, gjøre meg til på bilder å se ut som en fjortis, selv om jeg er 34 år![]()
Vis vedlegget 145630
TnåJa ut ifra det bilde der syns jeg vi så like gamle ut! Og jeg er 23![]()
Hehe her er alderfølelsen uvisst men i allfall ikke voksen og blir det sikkert aldriTnåføler meg 23 å da, alderen har bare fortsatt uten at jeg har hengt på
![]()
Har også "store bror" her, som har forferdelig åndeVis vedlegget 145637 her er " store søster" med på bildet![]()

Voksen, hva er detHehe her er alderfølelsen uvisst men i allfall ikke voksen og blir det sikkert aldri![]()
Voksen, hva er det![]()
Helt enig, 20 eller 30, man er seg selv å ikke alderenHvordan ser en 30 åring ut i dag a?? Tihi... E jo umulig å sjå alder, alle er jo like fresh og smæshing <3
Jeg har to bestevenninner som er like gamle som meg, resten er fra 26-30Helt enig, 20 eller 30, man er seg selv å ikke alderen![]()
Skjønner den, blir på en måte på samme nivå daJeg har to bestevenninner som er like gamle som meg, resten er fra 26-30merker ingen forskjell, bortsett fra at de har hatt unger da, så det blir jo veldig kjekt nå når jeg og snart har
![]()