Får jeg mon en premie?

Olive76

Forumet er livet
Er nu på pencillin for halsbetennelse for 3. gang siden november. Og tidligere i 2009 hadde jeg to kurer - en for infeksjon i operasjonssår og en for brystbetennelse. Så jeg lurer på om det finnes premier for den slags?

nei vel. Må vel bare knaske pencillin og paracet (er ikke bra i bihulene eller resten av hodet for den saks skyld), skylle det ned med yoghurt, bli avhengig av nesespray og trøstespise sjokolade på sofaen i kveld. Suuuk.

huff.. så kjedelig!! men du? be om henvisning til ørenesehals med tanke på bihuler etc...om du er veldig plaget.. jeg sliter veldig med det, og har nå fått en nesespray som i grunn har reddet meg litt.. :) nasonex tror jeg den heter...

i tillegg vil jeg si god bedring.. og håper du snart kommer til hektene igjen... er selv forkjøla.. arg.. og det er sååå kjedelig.. [&:]

Stakkars Olive. God bedring. Måtte det bli den siste penicillinkuren på veldig lenge.

ORIGINAL: Trillemor82

huff.. så kjedelig!! men du? be om henvisning til ørenesehals med tanke på bihuler etc...om du er veldig plaget.. jeg sliter veldig med det, og har nå fått en nesespray som i grunn har reddet meg litt.. :) nasonex tror jeg den heter...

i tillegg vil jeg si god bedring.. og håper du snart kommer til hektene igjen... er selv forkjøla.. arg.. og det er sååå kjedelig.. [&:]

Nasonex har jeg på lager. Bruker den mot allergi om sommeren. Men er vanligvis ikke plaget i bihulene. Men var visst sånt full pakke opplegg denne gang...

Blææææææ så utrolig kjedelig da!!! usj!

MASSE god bedring fra meg! Håper du slipper å putte i deg medisiner snart!

Her i huset vanker det premier om man må igjennom slikt.. eller, vi kaller det vel gjerne trøst. Både Johanna og G får overraskelser og små gaver av meg om de er syke (og jeg også, om jeg klarer å komme meg ut i butikken og handle noe til meg selv [;)])

God bedring, du har virkelig fått prøvd kurer for litt forskjellig nå[&:][8D][:)]

ORIGINAL: Olive76

ORIGINAL: Trillemor82

ok... men prøv den mot bihulene, så kanskje det slipper.. den er jo betennelsesdempende..[:)] uansett... syns du kan velg deg ut en fin premie siden du er gjennom dette her altså!![:D][:D]

Nasonex har jeg på lager. Bruker den mot allergi om sommeren. Men er vanligvis ikke plaget i bihulene. Men var visst sånt full pakke opplegg denne gang...

ORIGINAL: Olive76

Er nu på pencillin for halsbetennelse for 3. gang siden november. Og tidligere i 2009 hadde jeg to kurer - en for infeksjon i operasjonssår og en for brystbetennelse. Så jeg lurer på om det finnes premier for den slags?

nei vel. Må vel bare knaske pencillin og paracet (er ikke bra i bihulene eller resten av hodet for den saks skyld), skylle det ned med yoghurt, bli avhengig av nesespray og trøstespise sjokolade på sofaen i kveld. Suuuk.

Huff...stakkars deg. Håper du blir fort frisk og at du slipper med antibiotika på en stund. Masse god bedring!

Back
Topp