Får jeg lov å komme inn ?

Sofiemor88

Glad i forumet
20180818_173327.jpg Vi er sjokkert og det er tatt tid før det gikk inn , men dette var ikke planlagt og vi var ferdige men angrepillen funket vist dårlig hadde en plan om å sette inn spiral men var for sent ute siden fikk positiv test i april allerede , vi var i tvil om å beholde det mannen var veldig ivrig på at måtte ta en abort men så ombestemte vi oss valgte likevell å beholde har fått termin 26 des.2018 dette er nr 4 for meg og 3rdje sammen med min mann, var på oul den 16.aug. frisk og alt vell venter en gutt :whacky011:dummy::hilarious:.
 
Gratulerer så mye [emoji322][emoji173]️
 
Gratulerer [emoji16][emoji813]️
 
Vis vedlegget 271303 Vi er sjokkert og det er tatt tid før det gikk inn , men dette var ikke planlagt og vi var ferdige men angrepillen funket vist dårlig hadde en plan om å sette inn spiral men var for sent ute siden fikk positiv test i april allerede , vi var i tvil om å beholde det mannen var veldig ivrig på at måtte ta en abort men så ombestemte vi oss valgte likevell å beholde har fått termin 26 des.2018 dette er nr 4 for meg og 3rdje sammen med min mann, var på oul den 16.aug. frisk og alt vell venter en gutt :whacky011:dummy::hilarious:.
Gratulerer så mye . Jeg venter også 4.mann, og ja det var sjokk og veldig uventet. Yngste er 16år!!!!!! Men nå er hele familien helt på tuppa, ante ikke jeg kunne glede meg så mye. Blir gutt her også. Er 24(3)uker på vei.
Masse lykke til
 
Gratulerer! Så fint bilde :) Vi venter også en gutt, den 30.12. <3
 
Back
Topp