Får jeg henge med dere? :-)

Lykke.

Forelsket i forumet
Hei jenter, har nylig testet positivt og vil gjerne henge litt her med dere :) Ettersom jeg har ett høyrisikosvangerskap forran meg er sjansen for at jeg detter inn i en av de andre gruppene stor, men termn er antatt 8.november så da hører jeg til her.

Håper alle er i fin form og at alle så langt har det tipp topp med den lille spiren i magen!! :-)

Heisann Lykke! Selvfølgelig kan du henge her med oss! Gratulerer så masse med spiren i magen! Her er formen kjempefin! I forrige svangerskap kastet jeg opp fra før positiv test til langt over 6 måned, men merker ingenting til kvalmen ennå ihvertfall. *bank i bordet* ;o) Håper formen din er bra også! :o)

Gratulerer med positiv test, håper svangerskapet blir bra! :) Kan jeg spørre om hva som gjør det til høyrisiko? Du svarer bare hvis du vil altså. ;)

Heisann! Gratulerer med frøet i magen din:) du er hjertelig velkommen til å være her inne sammen med oss. Formen her er litt svingende, uvel på morgenen men i god form utover dagen:) håper du blir værende hos oss:)

Gratulerer! Og velkommen hit. Håper alt får bra med deg i svangerskapet :)

Gratulerer med positiv test og velkommen hit :)

Her nyter jeg hvert eneste symptom :) Er sjeleglad for å være gravid :)

Håper ditt svangerskap går fint og at koser deg med magen :)

Høyrisiko var kanskje ett litt feil valg av ord, men ett risikosvangerskap er det pga mitt høye blodtrykk som jeg utviklet underforrige svangerskap og det normaliserte seg aldri etter fødsel.

Gratulere og velkommen ;) blir koselig å følge hverandre her inne :) jeg og kommer nok til å bli en del av oktober tenker jeg, men det er her jeg hører til nå :)

Lykke. skrev:
Høyrisiko var kanskje ett litt feil valg av ord, men ett risikosvangerskap er det pga mitt høye blodtrykk som jeg utviklet underforrige svangerskap og det normaliserte seg aldri etter fødsel.

Aha, håper det blir litt bedre denne gangen da. :) Har for så vidt risikosvangerskap selv, pga lavt protein s. Dermed har jeg legeoppfølgingen hos spesialist i stedet for hos fastlegen. Der geniale med det er at han er råflink og at han tar ul hver gang. :)

Back
Topp