Får ikkje til å gå på do..

AnnePanne

Betatt av forumet
*MIA*
Har så hard og treg mage at da ende opp me at eg går veeeldig sjelden på do.. når eg først må gjer da så utrulig vondt :(

(Er faktisk så hard at da klinge i doskålo :p )
What to do? Pleie ta me nåke å lesa på å blir der ei stond, men håpe nåke kan hjelpa.
Har lest da er for all næring blir overført til fosteret som da gjer at da er veldig lite fukt til overs, men da kan ikkje fortsetta sånn i all evighet? :p

Drikk mye vann, spis fiber, rør på deg :) bløt opp linfrø og spis med kulturmelk/syltetøy. Ta evt lactulose ( eller hva det heter.)

I mitt forrige svangerskap slet jeg mye med tarmene. Drakk et glass biola om dagen, og det hjalp virkelig!!

Håper noe av dette hjelper, skjønner godt hvordan det er :/

Lactulose, som nevnt over her, har jeg hørt mye positivt om. Kjøpes på apoteket og skal hjelpe med en gang:)

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Ja, drikk masse vann!
Jeg hadde også veldig problemer med det, og det viste seg å være jerntablettene jeg tok, så når jeg begynte å ta jerntabletter for de med sensitiv mage, så ble det mye bedre.

No har kjøpt den laculose (om da va rett skreve) og skal drikka masse vatn og sviskesaft, så får eg sjå om da kan gjer ei endring :D

Enig med brennlotto her! Håper det bedrer seg snart!!!!

Vann og fiber.
I tillegg ville jeg hørt med legen om noe lakserende, sånn for å få det igang.

Back
Topp