Spentforandregang
Betatt av forumet
Hvorfor får jeg ikke notifications på at noen har svart på mine innlegg? Kun på de som liker...blir litt vanskelig å følge med etterhvert ser jeg for meg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oki sendt mld til ei så får bare vente på svar ikke endra noen innstillinger jeg heller....skjønner ikke så mye her inne jeg:/ og bruker jeg emoticon fra mobilen kommer de ikke opp, så jeg ser jeg kan virke sur. Er det egne til å bruke her, så finner jeg ikke de heller haha;-)Hmmm, jeg får det men har aldri endret noen innstillinger.
Sjekk med hun som er ansvarlig for oss julijenter
Har du trykket subscribe på trådene du starter? Hvis du ikle gjør det får du ikke notifications, og det glemte jeg i starten finner heller ikke emojiene i appen, men jeg har sett dem en gang jeg var inne på PCHvorfor får jeg ikke notifications på at noen har svart på mine innlegg? Kun på de som liker...blir litt vanskelig å følge med etterhvert ser jeg for meg?
Nei det har jeg ikke gjort hehe...takk for tips!Har du trykket subscribe på trådene du starter? Hvis du ikle gjør det får du ikke notifications, og det glemte jeg i starten finner heller ikke emojiene i appen, men jeg har sett dem en gang jeg var inne på PC