Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå føler jeg meg rimelig dum, men ikon som ser ut som landskap? Hmmmm..Sikkert en av dem jeg har prøvd å trykke på, men får ikke inn bilde der..Skal man ikke bare kopiere bildet og lime d inn på signatur? Er d jeg har prøvd i hvertfall som ikke funket
Takk for infoBle litt klokere nå..Spørs om jeg venter til jeg en dag sitter m pc å gjør d da så slipper jeg så mye styrForumet trenger et sted å hente linken fra til hvert innlegg, og dette må være en direktelink.
Imageshack er en webside som kan tilby lagring og formatering av bilder .
Eks. signaturen. Jeg lastet den opp til imageshack for å få denne direktelinken og samt formatert bildet som originalt er veldig stort.
Direktelinken gir kodingen til forumet slik at den automatisk følger med hvert innlegg du skriver isteden for at du laster opp bildet hver gang du lager et innlegg
Det finnes flere sånne sider. Photobucket er en annen.
Du må nok gjøre det på samme måten på pcen også...Takk for infoBle litt klokere nå..Spørs om jeg venter til jeg en dag sitter m pc å gjør d da så slipper jeg så mye styr