Marres Elsker forumet 25 Feb 2016 #1 Hei, Jeg får plutselig beskjed om at jeg ikke har tillatelse når jeg prøver å starte ny tråd i sept2015 forumet. Dette har fungert fint tidligere...
Hei, Jeg får plutselig beskjed om at jeg ikke har tillatelse når jeg prøver å starte ny tråd i sept2015 forumet. Dette har fungert fint tidligere...
I Ikke i bruk Forumet er livet 25 Feb 2016 #2 Hei. Kan du prøve igjen å se om du får det til nå? Eventuelt ta en skjermdump av feilmeldingen og post den her?
Hei. Kan du prøve igjen å se om du får det til nå? Eventuelt ta en skjermdump av feilmeldingen og post den her?
SS1980 Andre møte med forumet 14 Aug 2020 #4 jeg finner ikke ut hvordan jeg starter en ny tråd. er det sånn at alle har tilgang til det?
Moderator Astrid Gift med forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP 15 Aug 2020 #5 sandra1980 skrev: jeg finner ikke ut hvordan jeg starter en ny tråd. er det sånn at alle har tilgang til det? Klikk for å utvide … Ja, alle skal ha tilgang til dette. Men du finner den ikke?
sandra1980 skrev: jeg finner ikke ut hvordan jeg starter en ny tråd. er det sånn at alle har tilgang til det? Klikk for å utvide … Ja, alle skal ha tilgang til dette. Men du finner den ikke?