S Sunshiine92 Forelsket i forumet 8 Sep 2016 #1 hva gjør jeg feil her? Finner ingen annen plass å bytte på?
Moffemamma Glad i forumet 9 Sep 2016 #2 Øverst til høyre står nicket ditt, klikk på det og så på kontaktdetaljer.
S Sunshiine92 Forelsket i forumet 9 Sep 2016 #3 Moffemamma skrev: Øverst til høyre står nicket ditt, klikk på det og så på kontaktdetaljer. Klikk for å utvide … Må se på det på dataen. Så får jeg se om jeg får til da. Har prøvd så mange ganger :-/
Moffemamma skrev: Øverst til høyre står nicket ditt, klikk på det og så på kontaktdetaljer. Klikk for å utvide … Må se på det på dataen. Så får jeg se om jeg får til da. Har prøvd så mange ganger :-/
M Moderator Linda Guest 10 Sep 2016 #4 Bkno1809762 skrev: Må se på det på dataen. Så får jeg se om jeg får til da. Har prøvd så mange ganger :-/ Klikk for å utvide … Viss du ikkje får det til på dataen, send ein pm, så skal eg hjelpe deg
Bkno1809762 skrev: Må se på det på dataen. Så får jeg se om jeg får til da. Har prøvd så mange ganger :-/ Klikk for å utvide … Viss du ikkje får det til på dataen, send ein pm, så skal eg hjelpe deg