Får ikke startet tråder eller svart på innlegg etter oppdatering.

*Selene*

Elsker forumet
I går oppdaterte jeg mobilen min til den nye oppdateringen.
Etter det får jeg kun lest innlegg gjennom mobilen, jeg får verken startet tråder eller svart i andre sine tråder. Når jeg prøver, så kollapser hele greia, og jeg må gå inn på app'en på nytt.
Utrolig irriterende! Hver gang det kommer oppdateringer (som man dessverre prøver seg på i håp om at app'en skal bli bedre), så er det et eller annet som går galt.
Jeg har hatt i alle fall et problem som har oppstått hver gang det kommer oppdateringer :(

I går oppdaterte jeg mobilen min til den nye oppdateringen.
Etter det får jeg kun lest innlegg gjennom mobilen, jeg får verken startet tråder eller svart i andre sine tråder. Når jeg prøver, så kollapser hele greia, og jeg må gå inn på app'en på nytt.
Utrolig irriterende! Hver gang det kommer oppdateringer (som man dessverre prøver seg på i håp om at app'en skal bli bedre), så er det et eller annet som går galt.
Jeg har hatt i alle fall et problem som har oppstått hver gang det kommer oppdateringer :(

Hei,

takk for at du gir beskjed. Er det iOS eller android appen du har?
Kan du prøve og avinstallere hele appen for deretter å søke den opp på ny og installere den?

Jeg har iOS.

Gjorde som du sa, avinnstallerte og lastet ned på nytt, og nå fungerer det igjen :)
Takk for tips :D

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg får heller ikke til! Fungerte ikke å avinnstallere, prøvde det to ganger nå.
Har android, Xperia z.

Jeg får ikke opp forumene på ios7, får ikke startet tråder noen steder og til tider forsvinner "convos". Det må jo være mulig at appen oppdateres uten at vi hele tiden må drive og avinstallere den? Jeg ørten apper, og trenger aldri avinstallere noen av de andre etter oppdateringer, men forum appen er det så utrolig vanskelig med.

Back
Topp