Får ikke sove!

Badeand*

Forumet er livet
Er så trøtt som bare det, men det kribler i hele kroppen! [&:] Vet snart ikke hva jeg skal gjøre! Jeg skal være på jobb klokka 08:00 og nå er klokka 03:17! Det er varmt, og myggen stikker! [:@]
Frem til klokka 02:00 drev naboen over her og bråkte. Går så det rister i gulvet og det høres ut som de flytter på møbler. Slik er det hver natt![>:] Nå orker jeg snart ikke mere....Går bare rundt som en zombie og vet ikke hva jeg skal gjøre...nei, jeg får prøve og legge meg IGJEN![&o]

Dette ble litt klaging men det måtte ut.

Håper du fikk sove til slutt! Sliter med å sove jeg og.... bader i svette om natta!!!

Hatt en pyton natt jeg også. Varmt og svetten renner... Tror jeg må legge meg litt no.
 Ha en fin dag alle sammen[:)].

Fikk sove til slutt....ble 3 timer med søvn på meg før jeg måtte dra på jobb, og komme til låst dør! Han som jobber på lageret vårt er på ferie og jeg har ikke nøkkel så jeg måtte pent sitte og vente til kl 9...for end ag. Men nå er jeg hjemme igjen og skal prøve å kreve en fotmassasje [:D]. Merker at magen osv vokser nå, for å stå i en butikk i åtte timer begynner å bli tøft

[:@]jeg kjenner meg igjen jeg plages med krampe i legga forbanna  hver kveld ca en time etter jeg har lagt meg og gubben  snooooooorker  siden av meg[:@][:@]huff.

jeg kjenner meg igjen jeg plages med krampe i legga forbanna hver kveld ca en time etter jeg har lagt meg og gubben snooooooorker siden av meghuff.

jepp! Ser du er fra Årnes. Bodd der lenge? Sambo er derfra [:D]

jo
må bukke meg i støve for deg som jobber

jobber ikke så mye da...hver mandag og 2.hver lørdag...men det begynner å bli hardt ja

Back
Topp