Får ikke sove

latina88

Andre møte med forumet
Flere her som vokner midt på natta og ikke for sove mere? Her skjer det ofte No de siste 2 ukene ikke noe plager vare lys voken

Både ja og nei. Får sove.. men ikke hele natta..enten så ligger jeg våken fra jeg legger meg og i en del timer, eller så våkner jeg etter noen timer å blir liggende våken i flere timer.
Nå har jeg akkurat våkna, etter 5 tines søvn.. og vet at jeg kommer til å ligge våken til det er mårra..
Så er bare et spm om tid før jeg står opp og går på do ( er sykt tissetrengt også på natta) , og så går jeg bare ned på stua og gjør noe hyggelig isteden for å ligge å se i taket på soverommet i flere timer :/

Jeg også har sliti litt med det i det siste, noe jeg absolutt ikke er vant med! Våkner på natt pga jeg må på do, og ligger våken i evigheter etterpå. Noen ganger har jeg bare stått opp da jeg veit at jeg bare blir enda trøttere når klokka ringer litt seinere. Var heldig å få sove i hele natt faktisk!

Heldigvis ikke hver natt, men oftere etter jeg har vært på do så får jeg ikke sove igjen. Er oppe 1 til 2 ganger hver natt og tisser. Ligger i sengen og trykker på mobilen, sovner som oftest igjen etter 1 times tid. Må sove på dagen, de dagene jeg ikke får sove på natta. Akkurat slik blir det når babyen kommer, våken flere ganger på natta og må hvile på dagen når baby sover:D Jeg har lært meg å sove på kommando etter å ha fått 3 barn, helt greit når 4 barnet snart kommer:D

Sliter med rastløse bein å kropp. Våkner å snur å vrir meg hele natta. For ikke å snakke om alle do turene

Back
Topp