Får ikke sove:(

Alk84

Gift med forumet
Ja da lå jeg her da. På sofa'n. Nede. Mens resten av familien sover søtt i sengene sine:( jeg har da sår hals som plager vettet av meg, for jeg kjenner den hele tiden, og det drar til hver gang jeg puster:( føles ut som jeg er helt tørr i halsen. Kan ikke akkurat slutte å puste heller:o så nå har jeg stått opp. Prøvde meg på varm melk med honning i, sånn for kanskje å bli litt slimete så det ikke føltes så tørt ut, og for å lindre litt... Det lindret akkurat i det jeg svelget også er det like ille:( så da ligger jeg her da. Lå har jeg jo våknet ekstra å. Når kæll'n kom å la seg tidligere så lufte han på hva jeg drømte, for det hørtes ut som jeg hadde sex:D ja hadde det bare vært det så, men jeg ligger da tydeligvis å ynker meg i søvne, så det høres jo bra ut:( håpe det går over snart. Sånn! Da fikk jeg blåst ut om nattens kvaler;) takk for at dere hørte på meg :*

Huff, høres ikke noe godt ut:(
Håper du fikk sove litt etterhvert og at halsen er bedre i dag!

Usj, hørtes ikke noe særlig ut :( god bedring, håper du snart føler deg bedre :)

Tusen takk alle:) jeg fikk sovet litt av og på, så nå bare håper jeg halsen roer seg litt i løpet av dagen, så ikke det blir set samme i natt igjen... Men var egentlig bare godt å få delt frustrasjon i natt et sted mens alle de jeg ellers klager til sov:p

God bedring til deg. Sover selv dårlig og sliter med vond hals ganske slitsomt

Tusen takk alle:) jeg fikk sovet litt av og på, så nå bare håper jeg halsen roer seg litt i løpet av dagen, så ikke det blir set samme i natt igjen... Men var egentlig bare godt å få delt frustrasjon i natt et sted mens alle de jeg ellers klager til sov:p
Huff skjønner det! Her kommer mannen hjem med strepsils og bafucin :D men det får man jo ikke i Norge :(

Back
Topp