Får ikke sove!

Makko med 3 gull

Gift med forumet
Jeg våkner i 4tiden og får ikke sove. Hode er tomt, så jeg ligger ikke å grubler... Er konstant trøtt, og da passer det dårlig å være våken 3 timer på natta....

Noen som har noen tips?

Har ingen tips dessverre, da jeg har begynt med akkurat det samme.... dog ikke kl 4, men våkner halv seks av katta som åpner døra. Så våkner lillegull, så ringer vekkerklokka til samboeren min, og han slumrer lenge, så våkner jo lillegull igjen, og så holder vi det gående :mad:

Har våkna hver natt kl 4 den siste uka! Og skjønner ikke hvorfor :p har prøvd å ikke sove på dagen etter jobb, men det har tydeligvis ingenting å si :(

Hva er greia med akkurat kl 4 ? For det gjør nemmelig jeg også, ganske nøyaktig kl 4 hver natt.. Går på do og så legger jeg meg igjen, men blir liggende å sovne og våkne om hverandre og bare ligge å vri meg til jeg må stå opp..

Våkna ti på 4 inatt.. :-P Er det noe som skjer da som vi burde fått med oss? ;-) haha!

Jeg våkner og fra alt mellom 3-4 for å gå på do, og sliter med å sove etter på... Så det blir et resultat av at jeg er mye trøtt..;(

Tydeleg noko spesielt med kl. 04.00... Eg vaknar nemleg og då for å på do:woot:

Er våken jeg! Men skal på jobbreise, og flyet går kl 0600 :p i dag var det å automatisk våkne kl 4 en fordel!

Back
Topp