Murringene i magen som nå er blitt litt mer ubheagelig enn de har vært tidligere i dag holder meg våken. Var masse slim med bitte litt blod på papiret etter do besøk i morrest å hatt murringer i magen siden i går natt. Så det kan se ut til at det skjer noe her snart. Er jo to dager siden termin.
Siden jeg har lang vei til sykehus ringte jeg dit tidligere i uka. Men akkurat nå har jeg glemt hele samtalen
så lurer på om jeg ikke må ta en tlf dit i løpet av natta.
Må kontakte helsesenteret først for så å vente på ambulansen som bruker 30-40 minutter hit. Å så samme tid tilbake til helsesenteret for så å sjekke om d skjer noe. Å hvis jeg da må videre så er det enda et par timer i ambulanse til sykehuset. Det gjør meg ingenting det, men hvor tidlig burde jeg egentlig ta kontakt med dem? Husker rett å slett ikke hva jordmor sa sist jeg pratet med henne
får ringe igjen etterhvert
Krysser fingrene for at jeg får sovet litt i alle fall..
er jo glad for at det skjer noooe her i alle fall uansett om det tar seg opp eller ikke 
Siden jeg har lang vei til sykehus ringte jeg dit tidligere i uka. Men akkurat nå har jeg glemt hele samtalen
Må kontakte helsesenteret først for så å vente på ambulansen som bruker 30-40 minutter hit. Å så samme tid tilbake til helsesenteret for så å sjekke om d skjer noe. Å hvis jeg da må videre så er det enda et par timer i ambulanse til sykehuset. Det gjør meg ingenting det, men hvor tidlig burde jeg egentlig ta kontakt med dem? Husker rett å slett ikke hva jordmor sa sist jeg pratet med henne
Krysser fingrene for at jeg får sovet litt i alle fall..