Får ikke sove.....

Curly79

Elsker forumet
Mailykke <3
Junibollene 2023
De siste nettene har jeg stort bare sovet 1.5-2 timer... Jeg får bare ikke sove, akkurat som om kroppen ikke er trøtt... Jeg prøver å ikke sove mye på dagen, så har bare av og til en liten lur på Max 1 time. Så kjenner jo nå at jeg er jo trett, men kroppen vil ikke...

Flere som har det slikt?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ja... Eller ligger et sted mellom søvn og våken tilstand. Får med meg alt som skjer, men er ikke helt våken. Gjør meg sliten utover dagen...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er veldig trøtt! Det går utroligt mange timer bort på søvn, men sover ikke så bra. Sover ca en time om gangen før jeg våkner av ubehag, smerter eller toalettbesøk...det skal bli herligt å få henne ut :P

Ja, jeg sover aldri på dagtid, og kroppen og hodet er utslitt når kvelden/natten kommer. Men når jeg først da endelig skal få litt søvn, er det umulig og sove godt! Jeg våkner hele tiden.. Enten av snorkingen til samboer, vondter, eller at jeg må tisse.. Kjenner det skal bli herlig å ikke være høygravid mere...:-p

Ja, samma her. Kroppen er mye mer våken. Synd man ikke tar med seg denne tilstanden til når man skal amme ørten gangen om natta :P For det gjør man ikke... Dessverre. Derfor blir det som regel åpen buffet til barna mine. Ligger vedsiden av å forsyner seg når de våkner :P

samme her også, må stå opp og tisse for hver gang jeg snur meg i sengen og det er ikke få ganger iløpet av natten...er dritt lei do-gåing og tenker bare att nå vil jeg bli ferdig snart:) Kan ligge våken mange timer på natten jeg også,ligger og ser på vuggen som står klar og grubler over fødsel osv...

Er en liten trøst i å vite at jeg ikke er alene om dette da!!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg må virkelig ha et godt sovehjerte:smiley-angelic002, evt en veldig rolig baby på natten (?)
Sover gjennom hele natten og slukner nesten før jeg treffer putta på kvelden ved 22 tiden.
Må ikke opp på do ila natten heller.
Har hendt kun to ganger at jeg må opp ved 06 tiden for å drikke litt vann bare fordi jeg har vært tørst.:smiley-angelic006

:smiley-angelic003

Back
Topp