Får ikke sove:(

KajaSH

Glad i forumet
Tenker bare på den svake svake streken på testen!
Skal ikke ha mensen helt enda tror jeg og er redd den kommer veldig snart:/
Hadde jo en sa i juli og en BO i september i fjor! 9 uker på vei og ingenting inni der:(
Kjenner ikke mye frykt enda, men alle de vanlige tankene om hva gjør vi når den kommer, økonomi (selv om vi ikke sliter og har alt til barn)
Nei, godt jeg får god oppfølging og har er veldig godt forhold til JM jeg gikk til sist gang:) tankene flyr alltid når hue treffer puta!:p
 
Det går sikkert bra :) alltid skummelt de første 12 ukene og hvertfall når en har mistet før... godt å va en jordmor å gå til å sortere tankene litt hos :) kanskje du kan gå til lege og få tidlig ul så lenge du har mistet tidligere? Det kunne jo gitt deg litt harmoni å bare vite at alt er bra :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Det går sikkert bra :) alltid skummelt de første 12 ukene og hvertfall når en har mistet før... godt å va en jordmor å gå til å sortere tankene litt hos :) kanskje du kan gå til lege og få tidlig ul så lenge du har mistet tidligere? Det kunne jo gitt deg litt harmoni å bare vite at alt er bra :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Legen har lovet meg tidlig ul og hcg blodprøver opp gjennom !;)
Men tenkte og vente til neste uke med å ringe han, siden mensen egentlig ikke skal komme før de neste 4 dager!:p
 
Back
Topp