Får ikke sove!!

*Selene*

Elsker forumet
Her i huset hender det kommende storesøster våkner og kommer inn til oss om natta.. I grunnen greit nok av og til, men jeg får ikke sove lenger etter hun har vekket meg :(
Har allerede ligget våken i snart 45 min, for og truge meg til å sove igjen, men akkurat nå finnes jeg bare ike trøtt :( Utrolig plagsomt det her! Jeg har jo i utgangspunktet et sovehjerte av gull, men under det svangerskapet her, så har jeg tidvis lakenskrekk :p

Tips til "behandling" anyone :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ligget våken i 40 min og lurer på det samme. Nå skal det sies at jeg ikke får sove etter mine hyppige dobesøk, men uff så kjedelig å ligge å være våken på denne tiden!

Sånn er det her også... Poden har anskaffet seg fast plass i sengen vår, men det har jeg blitt vant til. Men når jeg må på do for n'te gang så får jeg ikke sove mer.. Går hardt utover morgendagen så veldig frustrerende.

Mest av alt ligger jeg å bekymrer meg over spysyken som herjer bhg til poden om dagen. Er så redd for å få den. Og det er jo i grunn bortkastede bekymringer, jeg spyr jo daglig uansett. Men den sjuken er verst i verden... :( Jeg har helt fobi mot den, og det er slitsomt..

Jeg har panikk for spysyken selv, så skjønner at den bekymrer deg! Er flink til å gi venninnene mine en oppmerksomhet når de er syke, men jeg setter den fra meg utenfor døra, og tar en "ring på og stikk" mens jeg vinker fra bak lukkede bildører :p
Det er ingenting som er værre en spysjuka!!!

Hva jeg skal gjøre med lakenskrekken om natta aner jeg ikke ennå.. Kanskje man bare skal stå opp, og lese noe til man blir trøtt igjen... Kjedelig er det iallefall :(

Back
Topp