Får ikke sove

Idatbr

Forelsket i forumet
Er det flere enn meg som sliter med nattesøvnen? Har termin om 1 uke, men har allerede slitt i ukesvis. Enten pga bekkenet/vond rygg, halsbrann, bekymringer, noen ganger får jeg bare ikke sove samme hvor trøtt jeg har vært på dagen/kvelden så blir jeg alltid våken når jeg egentlig burde legge meg.. Skikkelig slitsomt, og savner å legge meg med samboeren, men det går ikke nå for da holder jeg bare han våken :BangHead

Er det flere som har det sånn? Blir snart gal! Og ikke noe særlig mer utålmodig når jeg ligger våken halve natta og lengter etter prinsessa i magen. Har blitt en racer på bingo på tlf da ;)

Sliter med akkurat det samme :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ikke veldig unormalt tenker jeg... Jeg har begynt å sove bedre nå, men våkner ofte tidlig og da sliter jeg med å sovne igjen før mannen min har dratt på jobb. Jeg våkner på natta også, men da går jeg på toalettet og så sovner jeg rimelig raskt. :)
Det verste for mannen er at sengen knirker så sinnsykt på min side, jeg har spurt om han kan fikse det, men han har ikke gjort det enda...

Jeg slet med dette før fødselen. Så anbefaler og hvile/sove når du kan og får til:) her endte jeg med og ikke sove på nærmere 50 timer og var på fødestua i 19timer. Så var ganske skutt.. så anbefaler på det sterkeste og hvile når dere kan:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sover veldig dårlig for tiden. Er skikkelig trøtt i løpet av dagen og når jeg skal legge meg. Men så sover jeg i omtrent en time eller så, våkner og må på do, og så ligger jeg der vidvåken etterpå. Så hele natta har jeg smålurer, men sover ikke skikkelig, i alle fall ikke før i 4 tida på morgenen, og da sover jeg fort til 9 - 10 på morgenen. Men er sliten og lei nå!!!!

Skikkelig slitsomt !! Men heldigvis kan jeg sove på dagen når jeg måtte trenge det, men det haaaater jeg for får så dårlig samvittighet når jeg sover istedenfor å gjøre noe fornuftig :confused004 Er ikke så greit! Hehe

Jeg slet med dette før fødselen. Så anbefaler og hvile/sove når du kan og får til:) her endte jeg med og ikke sove på nærmere 50 timer og var på fødestua i 19timer. Så var ganske skutt.. så anbefaler på det sterkeste og hvile når dere kan:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

off det hørtes slitsomt ut :( sover på dagen når jeg trenger det, har heldigvis muligheten til det selvom jeg ikke liker å sove på dagen :)

Back
Topp