Får ikke sove -.-

Nordt

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
På tross av at jeg har stått på alle fire i blomsterbedet stort sett i hele dag. Er øm og sår i hele kroppen xD MEN bedet ble kjempe fint! Fikk satt igang mannen ut i dag også :P Raking av den 50 kvadrats store plenen vår.. det trengtes. Nå er det faktisk grønt ut, ikke grått :P

Ligger i sengen å tenker på alt jeg må handle inn til lillepia kommer osv. Stresser meg selv opp xD Ganske idiotisk !

Jeg ligger og planlegger ikeatur på fredag. Jo lenger jeg er våken jo dyrere ble det. Shitt.....!! Er ikke bra dette her. ...

Haha! Sitter å bestiller amme bh'er å amma topper her.. xD Nå skal jeg over til Ikea å lage handleliste med dekor til soverommet vårt :) Trenger en boost det også :D

Får heller ikke sove.
Ligger også å tenker på alt som må gjøres klart :/ har nada klart :p

Åååå godt det ikke bare er meg, prøver å sette opp liste over ting jeg mangler og fant ut at ALT til meg mangler :P

Våken her også. Mannen leverer jo gutta i bhg i morgen. Så jeg kan sove til tolv. Så jeg ser på csi og koser meg.

Huff, på tide å slutte med nett handlingen. Har ordnet med det meste jeg manglet, så nå må jeg vel få sove :)
Godt natt ^^,

På tross av at jeg har stått på alle fire i blomsterbedet stort sett i hele dag. Er øm og sår i hele kroppen xD MEN bedet ble kjempe fint! Fikk satt igang mannen ut i dag også :P Raking av den 50 kvadrats store plenen vår.. det trengtes. Nå er det faktisk grønt ut, ikke grått :P

Ligger i sengen å tenker på alt jeg må handle inn til lillepia kommer osv. Stresser meg selv opp xD Ganske idiotisk !
Så deilig:) her er det enda masse snø, så må nok vente sikkert en mnd før jeg kan begynne i hagen:/

h&m har jeg faktisk ikke tenkt på:) jeg har sett på det som et mareritt å ut og handle inn disse tingene, men butikkene har jo faktisk nett butikk.. :) hehe:) da skal jeg "shoppe" litt i dag faktisk:) hehe:)

Back
Topp