Får ikke sove!!

KH#2påvei:)

Betatt av forumet
Nå har jeg ligget våken siden kl 2, noe så irriterende. Våkner å må på do og får ikke sove igjen!! Argh. Flere netter som har vært sånn nå. Og mange flere blir det vel :/ er det flere som har det sånn?

Markus <3 og lille bebi <3

Jepp jepp!! Plages veldig mye med nattesøvn for tida, og uten at det kommer av noen fysiske plager. Klarer bare ikke sovne liksom og ligger stuptrøtt og tenker på alt mulig.. Hadde tre netter på rad denne uka med 4 t søvn. Totalt utslått natt til igår og fikk sovet meg litt inn. Så sovner jeg ikke før to i natt, og våkner(når sønnen min våkner) halv sju. Håper på å klare å sovne igjen snart....

Så dumt:-( Jeg sliter med å komme meg i seng bare.. Skulle legge meg tidlig i går for å ta igjen litt søvn, men klokken vart over ett igjen!:-( Går greit i ukedagene når jeg er alene hjemme, for da kan jeg sove litt på dagen også.. Men i helgene blir jeg utslitt..

Huff ser jeg la ut innlegget MANGE ganger :/ ikke alltid greit med denne appen :p sovnet ikke før i 5 tiden også våknet toåringen i 7 tida :s så i dag trur jeg det blir tidlig kvelden :)

Huff ser jeg la ut innlegget MANGE ganger :/ ikke alltid greit med denne appen :p sovnet ikke før i 5 tiden også våknet toåringen i 7 tida :s så i dag trur jeg det blir tidlig kvelden :)

Huff, så slitsomt! Håper du får hentet deg inn igjen til kvelden da:-)

Åh! Vi har det ganske likt du og jeg ser jeg! 4 timer søvn tre dager på rad denne uka. Sov greit natt til igår, mn i natt sovna jeg ikke før to, og våkna halv sju av guttungen på 1,5... Vi får krysse fingrene for at vi har ei god natts søvn i vente:-)

Ja vi får håpe det :) er jo så urolig i hele kroppen så det ervsnskelig å slappe av :/

Samme her. For min del ligger problemet i at jeg ikke får kobla ut hodet. Om du har urolige bein så kan magnesium hjelpe har jeg hørt. Er du i jobb fortsatt? Jeg ble fullt sykemeldt pga stress(søvnmangel og svært sliten) og det har hjulpet.

Samme her. For min del ligger problemet i at jeg ikke får kobla ut hodet. Om du har urolige bein så kan magnesium hjelpe har jeg hørt. Er du i jobb fortsatt? Jeg ble fullt sykemeldt pga stress(søvnmangel og svært sliten) og det har hjulpet.

Jeg tar magnesium hver dag nå, men syns det hjelper lite :/ tar doseringen som står på pakka da. Er sykemeldt og har vært det siden starten på desember :/

Jeg har hatt det sånn siden jul, enten så sovner jeg greit, våkner etter et par timer av at jeg må på do, og så får jeg ikke sove igjen etter det, og blir liggende å gruble og tenke og vri meg... eller så sovner jeg ikke i det heletatt... Fryktelig slitsomt, og det har endt med at jeg har snudd døgnet totalt, for en eller gang må jeg jo sove, så da har det blitt en del soving på sofan... Men har prøvd å snu tilbake i helga da, etter å ha sett på klokka for siste gang rundt 5 de siste nettene, var den "bare" halv to i går, så det er fremskritt :)

Ingenting som er så irriterende! Her får vi beskjed om å utnytte tiden til å samle krefter og så går man rundt trøtt og døgnvill. Helt meningsløst.

Back
Topp