Får ikke sove:(

• Trådstarter Trådstarter lykkeliten123
  • Opprettet Opprettet
L

lykkeliten123

Guest
Har vært trøtt i hele dag, siden lillegutt var urolig hele natta.. Men nå får jeg søren ikke sove!! Har ligget i senga i 3 timer nå.. Kjenner jeg begynner å bli veelsig lei!!:P Andre damer som sitter våkne seine natterstimer??:)

åjada :) jeg er kjempetrøtt selv...men er så kvalm...det som holder meg oppe om natta :P

jeg er også stuptrøtt, ligger også våken lenge å vrir meg før jeg sovner.

Har vondt i hodet, og er stup trøtt i dag! Skal snart hoppe i senga, håper jeg sover godt i natt!!

Jeg og sliter med søvnen. Er såå trøtt, orker ikke se på tv en gang, orker ikke holde øynene åpne.. men sovner jeg.. neida..

Når jeg først sovner, så går det ikke mange timene før jeg må på do eller drømmer no fælt..emoticon

Kjenner til problemet ditt altså:( Men til gjengjeld er jo jeg hjemme hverdag å har muligheten til å sove på dag tid vist jeg føler for det. Håper du får sove til natta nå:) Skal prøve å sende Ole LukkØye til deg jeg;)

Motsatt "problem"- greier ikke å holde meg våken... Jeg kan sove opptil 12 timer i døgnet for tiden, og fortsatt gjespe hele dagen... Satser på at det går over snart:-)

Har enda ikke kommet i seng.. Jeg og er hjemme, permisjon med lillegutt.. Veldig godt å slippe være på jobb i "gravidrusa":p. Men må innrømme at det er en stor utfordring å være med en 15 mnd gammel gutt hele dagen:p Blir ikke mye soving på dagtid akkurat, må heller springe rundt hele dagen:p lillegutt blir litt oppgitt over mamman sin i blant, at hun ikke alltid årker være ned på lekene.. Men jeg blir vel tilgitt:p nå er det natta. Sov godt alle damer:D

Back
Topp