Får ikke sove....

mariak

Glad i forumet
...om morgenen altså! Etter at jeg fant ut at jeg var gravid, har jeg ikke fått til å sove om morgenen, våkner gjerne i 5-tida og er kjempevåken [>:] Men om kvelden, ja da sovner jeg jo gjerne på sofaen, sovnet midt i House i går, i ti-tida [:-]
Har ikke merket at jeg er sånn voldsomt trøtt ellers enda, regner med det kommer sigende etter hvert....
Hvordan har dere det med trøtthet for tida? [:)]

*ler litt*

Det er som å høre meg! Men i går greide jeg å drøye legginga til over midnatt og sov til 0630 - luksus.
Men den siste uka har jeg våknet 0444.. 0449.. 04.. et eller annet - og sovnet på sofaen før kl 22.

Det er vel et tegn det og ;)

- Myth -

jeg er trøtt hele dagen lang, kunne sikkert sovnet 4 lurer iløpet av dagen, og er likevel stuptrøtt både morgen og kveld. Men husker jeg var slik sist gang også, men da forandret det seg i 2 trimester, med at jeg overhode ikke måtte sove lur, for da sov jeg såååå dårlig på natta. Men må si det er litt slitsom, å alltid være så sinnsykt trøtt at jeg bare kan lukke øynene og sovne uansett hvor jeg er [;)]

ORIGINAL: kanikketrodet

jeg er trøtt hele dagen lang, kunne sikkert sovnet 4 lurer iløpet av dagen, og er likevel stuptrøtt både morgen og kveld. Men husker jeg var slik sist gang også, men da forandret det seg i 2 trimester, med at jeg overhode ikke måtte sove lur, for da sov jeg såååå dårlig på natta. Men må si det er litt slitsom, å alltid være så sinnsykt trøtt at jeg bare kan lukke øynene og sovne uansett hvor jeg er [;)]

Søvnproblemer var mitt første graviditetstegn - begynte å våkne tidligere og tidligere, og dette var før jeg testet positivt.

Back
Topp