Får ikke sove jeg

tvilling38

Elsker forumet
Våknet for 2 timer siden og har ikke fått sovet siden, så til slutt stod jeg opp. Fikk ivertfall ikke sove igjen når tankene begynte å tumle med alt som står på trappene og skal gjøres framover. For første gang siden vi begynte med gårdsmatproduksjon grur jeg meg til sesongstart. Det er jo første gang jeg er gravid i sesongen, så det har vel litt med det å gjøre. Lurer fælt på hvor jeg skal hente tid, energi og overskudd til å jobbe der i tillegg til jobb, barn og hus. Dyrene og fjøsen kan jeg heldigvis bare glemme for det er ikke mitt domene på mange måneder ennå, men resten.......

Ja, ja noen bekymringer skal en jo ha når en ligger våken midt på natten. Ser vel lysere på saker og ting når det begynner å lysne ute. Sikkert ikke så bra for blodtrykket å sitte her heller, men hva skal en nå finne på[8D]. Skal foresten til legen igjen i morgen tidlig for ny blodtrykksmåling og blodprøvetaking for å se om leveren har begynt å bli påvirket av blodtrykket. Det kan jeg aldri tro at den er, det har ikke vært høyt nok lenge nok til det ennå.

Blodtrykket var bedre så jeg prøver meg i jobb igjen fra i morgen. Fikk streng beskjed om at jeg måtte ta det med ro og at det blir sm dersom det stiger igjen.

Back
Topp