Får ikke sooove.....

Ikke jeg heller.... Har desverre ingen tips :(

Da er vi tre!
Sykt lei av dette tullet nå. Er jo utslitt og trøtt

Surfer på tlf til den går tom for strøm sååååå ja, så ligger jeg her å ser ut i lufta....

Står du tidlig opp? Det eneste som hjelper meg er å stå tidlig opp, ikke sove middag og bli kjempetrøtt..

Tja.. Gjør vel ikke det.. Blir rundt åtte nå om dagen.. Burde vel sikkert vært tidligere oppe.. Sover ingenting på dagen..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tips: Gå deg en liten kveldstur eller sitt på terrassen/verandaen til du blir småkald. Så går du inn, pusser tenner og kler på deg noe litt varmere enn vanlig pysj, legger deg på kaldt rom og venter på å bli varm. Det funker for meg.

Jeg var så teøtt at det svei i øynene.. Men sovna ikke før 2-3, og våkna 6..

Og en god gåtur ja. Men noen ganger hjelper ingenting med meg heller. Spesielt hvis jeg tenker mye.

Takk for tips.. Jeg endte med å sette på klassisk musikk på tlf min, og konsentrere meg om hver note til jeg sovna.. :) har funka til slutt to netter, skulle jo gjerne sovna før to, men men..

Ligger her VÅKEN igjen.....kom faktisk på ett tips som har hjulpet mange ganger før. Drikke te! Urtete, husker ikke hvilke ingredienser det var som hjalp mot søvn.....

3liter rødvin og et balltre?
Hmm...tror jeg har kommet med det tipset i en annen sammenheng her også ;-)

Hvis det er tanker som holder deg våken så kan det hjelpe å lese noen sider i en bok i senga. Koble ut hva enn det er du spekulerer på...

Hvis det er generelt søvn så vet jeg ikke da jeg sliter selv innimellom nå... Tror jeg skal prøve meg på kveldsturer som de nevner her :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Du får en sove-te på helsekosten? Mener jeg brukte den sist gang..

Alle gangene jeg har vært gravid så har jeg hatt problemer med å sove pga smerter i beina:-) redningen var magnesium for meg:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Et godt tips i tillegg t d som e nevnt, ikke ta med mobil/data med på soverommet :)

Back
Topp