Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 25 Feb 2016 #1 Jeg får ikke til å skifte profilbilde. Har prøvd å følge guiden til å gjøre det, men det står ikke avtar der hvor det skal stå
Jeg får ikke til å skifte profilbilde. Har prøvd å følge guiden til å gjøre det, men det står ikke avtar der hvor det skal stå
I Ikke i bruk Forumet er livet 25 Feb 2016 #2 Hei. Det lå en liten feil på profilen din, men denne har jeg rettet opp nå. Det skal fungere som normalt igjen
Hei. Det lå en liten feil på profilen din, men denne har jeg rettet opp nå. Det skal fungere som normalt igjen
Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 25 Feb 2016 #3 Forumansvarlig Tamara skrev: Hei. Det lå en liten feil på profilen din, men denne har jeg rettet opp nå. Det skal fungere som normalt igjen Klikk for å utvide … Tusen takk du er en knupp
Forumansvarlig Tamara skrev: Hei. Det lå en liten feil på profilen din, men denne har jeg rettet opp nå. Det skal fungere som normalt igjen Klikk for å utvide … Tusen takk du er en knupp