Får ikke sendt meldekort på NAV

Mamman til go`jenta!

Elsker forumet
Ikke dere heller??

Nix....virker som de har IT "oppussing" hver lørdsg nå...bare å sende i morgen i stedet..det har jeg gjort de 3 siste gangene nå[:)]

Tull nå igjen?? [:'(]
Blah... takk for påminnelse om meldekort forresten... hehe...
Får bare sende i morgen da ja. Pengene skal uansett komme inn til riktig tid hvis man mottar stønad av noe slag. [:)]

Dette står på nav:

På grunn av teknisk vedlikehold vil noen av selvbetjeningstjenestene på nav.no være utilgjengelige i perioden lørdag 27.11 kl. 08:00 til søndag 28.11 kl. 08:00
Følgende selvbetjeningstjenester er utilgjengelige i perioden
  • Send elektronisk meldekort
  • Registrering som arbeidssøker
  • Logg inn Din side arbeid
Elektronisk meldekort vil fungere igjen fra søndag klokken 08:00. Dersom du sender meldekortet innen klokken 19 mandag 29.11 vil du få utbetaling som normalt

Hmm.. de gangene jeg har sendt meldekort på lørdagene har jeg fått pengene på mandagene.. så pga nav-rotet så kommer de en dag senere :( typisk..

Seinere?? Har du pleid å få dem på Søndag da?? Jeg har alltid hatt mine på konto på Tirsdag jeg...men får dem Mandag nå[:)] Klager ikke på det jeg! [:)]

virker som de driver med noe hver lørdag[:'(]

Jeg har faktisk pleid å få mine inn på konto på Tirsdager...men nå som jeg sender inn meldekort på Søndag, så har jeg dem på Mandag! [:)]

ORIGINAL: Danii Og Småtrollene

Hmm.. de gangene jeg har sendt meldekort på lørdagene har jeg fått pengene på mandagene.. så pga nav-rotet så kommer de en dag senere :( typisk..

Får du dem på mandag så er du jo heldig. Jeg får de normalt på tirsdag, men når det er tull så kommer de onsdag og noen ganger torsdag, selvom det står at de skal komme til rett tid [>:]

Jeg vet om flere i krsand som får pengene på mandagene når de leverer på lørdag.. da er nok vi veldig heldige :)

ORIGINAL: Danii Og Småtrollene

Jeg vet om flere i krsand som får pengene på mandagene når de leverer på lørdag.. da er nok vi veldig heldige :)

Da er du heldig ja [:)]

jeg har alltid fått pengene på tirsdag, uansett om jeg leverer lørdag eller søndag.
men takk for påminnelsen, hadde glemt av hele meldekortet i dag, må huske i morgen[:)]

Back
Topp