Får ikke ro i kroppen ! lenge å vente helt til Mandag/TIrsdag !!

Saaraa

Betatt av forumet
Tester HVER dag , å sterkt posetiv enda !! Selv om jeg hadde en blødning på å av for ca 10 dager sider....Så stiger HCG . Legen sei at ej må bere vente , å at ej må gå ut ifra at ej e gravid  sida hcg stiger....Skal sta å ta blodprøve mandag, å lege time tirsdag...Krysser alt for at der er en liten spire som klammrer seg fast <3 <3 Forferdeelig å gå å tenke på dette heile tiden .....HAr ømme bryst å murring/luft i magen ......spennedes...

Håpe på å få bli her inne på November forumet :-) :-)

skjønner utrolig godt din fortvilelse. men får du fremdeles positive tester, så betyr det vel at du er gravid. og siden hcg stiger mister du nok ikke. den vil synke fort når man mister (tror jeg?) Gjorde det på meg hvertfall.

Sender deg mange klemmer..
Håper du får være her sammen med oss:)

Så godt å ha nokken å dele fortvilelsen min me:-) Men krysser for at der er forstatt en liten spire <3 <3
Godt å høre at de kansje ska synke litt fort etter SA .

har tatt to tester bare i dag....denne helgen kommer til å gå SENT...

Her er ingen privat ul i nærheten , kun en som tek privat ul uten på magen . Han mente han sku klare å sjå om der va nåke...men kan en egentli de så tidleg? kostet 1000,- sså usikker på om eg skal bry meg :-) skal klare å vente til neste uke...:-)

Lykke til alle sammen <3<3  så HÅPER eg at eg får bli her ilag me dokke ! :_))

Jeg tok utvendig ul i uke 6+1 første gangen jeg mista. og da så vi at det var en spire i magen. men legen sa han ikke kunne garantere at vi så noe.
Så er litt mye med 1000kr tilfelle dere ikke skulle se noe?
Sku du få ul til uken, var det slik?
Er jo noen også som blør selvom man er gravid.
Skal tenke på deg i helgen, og håper virkelig spiren din sitter <3

Okej . godt å høre erfaringer fra andre:-) trur eg skal bere smøre meg med tolmodigheit å vente til etter helgen :-)

Masse lykke til, men ser ingen grunn til at du skal bekymre deg. Jeg vil driste meg til å si at du er gravid :)

Har hatt flere SA og hver gang så har jeg testet negativt samme dag som blødningen starta. 

takk for oppmuntring :-) :-) Godt å ha dokke som ei støtte her inne :) Håpe eg kan komme jublandes heim i morga ! skal oppdatere når eg kjem fra ul!

lykke til i morga!! :)
ser på skrivinga di at du har ca samme dialekt som meg!! :)

Back
Topp