Får. ikke. puste. !.

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
I starten av 3. trimester slet jeg skikkelig med å puste, men så gikk han veldig langt ned i bekkenet og jeg fikk faktisk til å puste normalt OG lene meg hvor jeg ville uten at det lå en rumpe i veien. Men nå er det like ille igjen. Er idag 37 uker. Jeg skulle vaske et par tskjeer istad, men det føltes som om jeg hadde løpt et maraton på ti mil. Jeg klarte virkelig ikke å trekke pusten ordentlig. Blir litt redd når det blir sånn. Må liksom stoppe opp og jobbe ordentlig med oksygenopptaket haha. Noen flere som har det sånn? Evt tips? Føler jeg bare sitter her, for tør ikke å gjøre annet når det blir sånn :(

Har dessverre ingen tips, men sånn har jeg også det! Noen ganger blir jeg andpusten bare av å snu meg i senga :p heheh
Men syns det er veldig tungt å puste til tider ja, regner med at det er normalt :)
36+6 her, så vi får bare holde ut ^^

Har dessverre ingen tips, men sånn har jeg også det! Noen ganger blir jeg andpusten bare av å snu meg i senga :p heheh
Men syns det er veldig tungt å puste til tider ja, regner med at det er normalt :)
36+6 her, så vi får bare holde ut ^^
Jaa, det er jo ikke akkurat lenge igjen heldigvis :D

Her er det fortsatt seteleie, er 37+3 idag. Så hun har aldri lagt seg ned. Alt er forsåvidt vanskelig, hun ligger helt oppi ribbeina mine. Men har nok blitt vant til å puste med henne så høyt opp, siden hun har ligget her så lenge.

Back
Topp