Får ikke orgasme

Spirevipps

Forelsket i forumet
Litt pinlig Sp.mål. Men jeg klarer ikke få orgasme når vi har sex lengre. Får ikke til misjonær med den store magen. Andre stillinger funker også dårlig. Vondt overalt . Blæ !!!

bare jeg som har dette «problemet «?:wtf:

Hørtes kjipt ut! Og ja det blir jo vanskeligere å finne en stilling som passer dere! :p
Her er det omvendt, får litt for lett orgasme :p Haha! Så kjenner dessverre ikke til det problemet.
For at jeg skal få orgasme, må jeg slappe av i kroppen, siden du har vondt og alt er litt stress så tenker jeg at det er grunnen til at orgasmen utebli :)

Hørtes kjipt ut! Og ja det blir jo vanskeligere å finne en stilling som passer dere! :p
Her er det omvendt, får litt for lett orgasme :p Haha! Så kjenner dessverre ikke til det problemet.
For at jeg skal få orgasme, må jeg slappe av i kroppen, siden du har vondt og alt er litt stress så tenker jeg at det er grunnen til at orgasmen utebli :)

Ja tror egentlig det er stressrelatert,, ubehagelig og føler meg også ukomfortabel :bored:

Her er det ingen sex dessverre.. Men jeg får MYE lettere orgasme enn vanlig, når jeg fikser det selv altså :joyful:

Nå har ikke jeg partner, men angående orgasme er det likt som det alltid har vært. :P

Verre med hode som tenker på sex ofte, hele tiden, mens kroppen bare: Slutt'a... Så det blir veldig sjeldent noe alenekos, fåråsidetsånn når hode og kropp ikke er enige om hva dem vil. o_O

Har dabbet av med samleie her også nå. Jeg har null utav det for tida. Vi hjelper heller hverandre på andre måter, selv om det også er sjeldnere enn ellers nå.

Back
Topp