Får ikke lov!!!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Jaja.. Da sitter jeg her på 3. uka med sex-nekt fra lege og jordmor.. Pga blødninger i svangerskapet.. Skjønner det fullt og helt, og gidder ikke risikere noe, men saken er den at jeg aldri har hatt mer lyst enn nå!! *FRUSTRERT*
Bare samboer tar på meg sier det *pling* så er jeg klar som et egg! Åsså får vi ikke looooov! [:(]
 
*Kjære gud!
La det slutte å blø ganske snart.. So I can get laid!!!*
 
 
ORIGINAL: toveli6

Uffda, x ille når en virkelig er tent[&o][8|] Tyyyypisk... Håper du kan få deg et nummer snart igjen da[;)] lykke til[;)]

 
He,he...Får signere deg!!![;)]
 
huff og huff!! er d ikke typisk når en ikke får lov til noe, så blir man så altfor opphengt i det!![&:]
håper d går over og at du får deg
 
Æ kan godt overta den sexlysta di ei stund. Æ treng den!
[:D][:D][:D]
 
Helt sant det der med at når man vet man ikke kan/får lov, så blir man sååå opphengt i det! *sukk*
Og jeg sender herved litt lyst til deg gunnmerete, så kanskje noen får nytte av det! *ler*
 
Sender herved litt lyst til Minimeg og, for her har vi i bøtter og spann.. [8D]
 
når de sier at du ikke får ha sex så snakker de vel om penetrasjon? Annet er helt sikkert lov, så dere kan jo kose dere på andre måter?
 
Joda, vi koser oss på altmuligvis vi.. Alt annet en penetrering er lov ja.. Men det er helt rart.. Nå som jeg vet at jeg ikke får ha sex, har jeg lyst hele tida! På en skikkelig god gammeldags runde i høyet! [:D] Men vi må visst ta det igjen siden.. Hehe.. Begynner å minke på blødningene da.. Er jo bra på alle måter.. Kanskje han der oppe hørte mine bønner.. Men venter jo på klarsignal fra lege likevel da..
*leve i håpet*
 
[8D] Huff da...
 
typisk det da, når du ikke får lov så vil man hvertfall ha det[:)]
 
Back
Topp