Får ikke logget meg inn?

Ro_25

Betatt av forumet
Får ikke logget meg inn lenger jeg.. (fra pc'n).. Har oppdatert java'n også! Skikkelig irriterende.. Noen som har noe tips?

Har lurt fælt på hvor det har blitt av deg, vært så stille i det siste! Ikke så veldig teknisk av meg, så kan ikke hjelpe deg, men dytter!Alt bra med deg og den lille i magen?<3

Prøv en annen nettleser?

Blir liksom ikke det samme å følge med og skrive fra mobilen.. Blir så uoversiklig! Har prøvd både explorer og firefox =( Her er alt veldig bra! Høygravid i morgen og bare 3 uker igjen til perm.. Skal bli veldig godt:) Alt bra med deg og lillegutt også?:)

Prøv Google sin :)

Jeg har måttet bruke "glemt passord"-funksjonen ved  3-4 anledninger når jeg ikke har fått logget på.. Vet ikke om det er det som er galt hos deg, men det er i alle fall et forslag.

Ro_25 skrev:
Blir liksom ikke det samme å følge med og skrive fra mobilen.. Blir så uoversiklig! Har prøvd både explorer og firefox =( Her er alt veldig bra! Høygravid i morgen og bare 3 uker igjen til perm.. Skal bli veldig godt:) Alt bra med deg og lillegutt også?:)

Nei, skjønner godt det er kjedelig du ikke kommer inn! Aner ikke hva grunnen kan være desverre, håper noen av de andre jentene sine tips funker og at du kommer på igjenSå godt og høre alt er bra og at du snart skal ut i permisjonWhoop whoop, høygravid og ikke lenge igjenHer er alt veldig bra, bare veldig lei nå og ser fram til og bli ferdig! Sliter mye med bekkenet mitt, kraftige kynnere og murringer i mage og korsryggen. Så kjenner det tar på! Har du fått alt i hus til lillemor da?

Back
Topp