Får ikke logget inn på forumet

F

Førtis78påforumet

Guest
Står at det er feil passord og kommer ikke til siden for å bytte passord heller...?

Hva er galt?
 
Jeg har slitt masse selv de siste dagene (iphone) bruker safari og har brukernavn og passord lagret på mobilen.

Er krysset av for «hold meg pålogget», det har funket tidligere at jeg har forblitt pålogget men i det siste må jeg konstant logge på igjen, mens jeg er inne på forumet og prøver å skifte mellom tråder/underforumer etc og det siste døgnet har jeg ikke klart å logge på i det hele tatt, kommer feil passord og «bad gateway» meldinger hele tiden.

Kom inn igjen tilslutt nå etter å ha fått tilsendt nytt passord, satser på det er løst.
 
Nå skjer det igjen, og det er ikke lenge siden sist. Bruker terminforum fordi det går fort å tusle innom å sjekke hva andre skriver daglig, men skal det være stadig innloggingsproblemer er jeg redd jeg selv og flere flytter hele aktiviteten over på facebook.
Dette bør dere prioritere å fikse.
 
Nå får jeg logget inn igjen, får jevnlig beskjed om at passord er feil, selv om jeg har tastet rett passord. Og det er da umulig å logge inn (siden riktig passord blir behandlet som feil passord).

Kan ta skjermdump neste gang det skjer.
 
Hei. Jeg kommer heller ikke inn på forumet. Har prøvd å slette hele kontoen min, for så å opprette på nytt, men det fungerer fortsatt ikke. Har også prøvd å opprette en ny konto med en annen mail, men heller ikke da kommer jeg inn på forumet.
Er logget inn på Babyverden.no og appen fungerer, er kun forumet jeg har problemer med.
 
Hei. Jeg kommer heller ikke inn på forumet. Har prøvd å slette hele kontoen min, for så å opprette på nytt, men det fungerer fortsatt ikke. Har også prøvd å opprette en ny konto med en annen mail, men heller ikke da kommer jeg inn på forumet.
Er logget inn på Babyverden.no og appen fungerer, er kun forumet jeg har problemer med.
Hei,

Det høres dessverre ut som du har surret det litt til for deg selv. Kan du sende meg en mail på tamara.nygaard@sandviks.com ? Skriv hvilke epost og brukernavn du har her på forumet.
 
Back
Topp