Får ikke komme til lege for blodprøve før imorgen

Littlå

Glad i forumet
Ringte ned nå.. Fikk ikke komme inn før jeg hadde legetime imorgen kl 11 [:(]
Herregud!!! Hvor lenge skal jeg være nødt til å vente[:@] Er jo helt vrak her jeg sitter!!! Å prøvene tar jo et par dager.
Siden dette er prøverør, skal jeg ringe til Haugesund nå halv 9. Håper de har noen beroligende ord til meg[:o]

--------------------------
Snakket med Haugesund nå. De tror det sansynligvis er over, men sender meg henvisning pr fax, slik at jeg kan ta blodprøve idag og torsdag.
Så da bare stiller jeg opp på legekontoret om en stund og krever. Så tar jeg legetimen imorgen, slik at jeg kan få meg en sykemelding på disse dagene.
Orker ikke gå på jobb nå.

I alle dager....

Trodde de fulgte opp prøverør jeg med blodprøver og tester...Rart du ikke fikk time i dag da...

Mange klemmer

Herregud så latterlig. Gravide skal de alltid ta inn og jeg skjønner ikke hva som feiler enkelte. Håper du får hjelp i dag slik at du slipper å bekymre deg. Lykke til og hold oss oppdatert.

ORIGINAL: *MaCa*

I alle dager....

Trodde de fulgte opp prøverør jeg med blodprøver og tester...Rart du ikke fikk time i dag da...

Mange klemmer

signerer

Da jeg har vært bekymret, har jeg fått komme rett inn på kvinnepoliklinikken på sykehuset. Da har de tatt blodprøve også. Og den har jeg fått svar på bare et par timer seinere. Hvorfor kan det ikke være sånn overalt!?
Tenker på deg, og håååper alt går bra..!

*klem*

Uff, håper det ordner seg for deg og at det ikke er over!! Bare still opp på legekontoret slik at du får tatt prøvene ja.. Det tar jo ikke så lang tid for å ta noen blodprøver! [&:] Dagens helsevesen inni mellom alså..[:@] Krysser fingrene for deg!!

ORIGINAL: Sienna3

Uff, håper det ordner seg for deg og at det ikke er over!! Bare still opp på legekontoret slik at du får tatt prøvene ja.. Det tar jo ikke så lang tid for å ta noen blodprøver! [&:] Dagens helsevesen inni mellom alså..[:@] Krysser fingrene for deg!!

Herregud så forferdelig dette må være for deg, men krysser alt jeg har likevel jeg, frem til det motsatte er bevist [:(] Masse trøsteklemmer

ORIGINAL: *MaCa*

I alle dager....

Mange klemmer

ORIGINAL: WishMeLuck

Da jeg har vært bekymret, har jeg fått komme rett inn på kvinnepoliklinikken på sykehuset. Da har de tatt blodprøve også. Og den har jeg fått svar på bare et par timer seinere. Hvorfor kan det ikke være sånn overalt!?
Tenker på deg, og håååper alt går bra..!

*klem*

samme her....

Dytter denne tråden opp.

Håper virkelig at blodprøvene ser bra ut og at det ikke er over for deg. Oppdater oss etterhvert som du vet noe. Lykke til.

Så utrolig dårlig gjort[:@]

De MÅ jo skjønne at dette er en belastning for deg.. [&o]

Håper virkelig ikke det er over, og jeg krysser alt jeg kan for at det fortsatt bor en spire inni der[:)]

Og du hadde jo fått sterkere test også? Det tror jeg  lover godt, jeg

Back
Topp