Får ikke igjen knappen!!!

Kiwi78

Elsker forumet
Noen flere som allerede begynner å ha litt trøbbel med buksene sine???? Ikke sjangs til å få på meg fjellbuksa mi, og selv et par dongribukser har jeg måtte gå med åpen knapp på et par dager..... Sikkert bare at jeg er litt oppblåst, men syns magen har endret seg litt jeg... Men sikkert bare ønsketenkning da.... Særlig når jeg har spist så ser jeg skikkelig gravid ut, men det er sikkert bare fordi jeg ikke grier å holde inn magen slik som tidligere.

Noen flere??

har slutta å holde inne magen... he he... men jeg er mye mer oppblåst på kveldene... og etter mat...ja da ser jeg diger ut..... men de to siste dagene har puppene min vokst masse.... er blitt rundere og hardere på en måte...[;)]

hei...merker det samme problemet jeg også..får kneppet buksene,men de har blitt trangere..er og føler meg veldig oppblåst.har ikke den store matlysten når en er kvalm,så det kan jo ikke være det jeg har spist som har gjort til at jeg har lagt på meg..nei,vet ikke jeg..

jeg er veldig oppblåst på kvelden og etter mat. Føler alle ser at jeg er gravid (som ennå holdes hemmelig) [:D]
puppene mine har vokst myyye. fra å være tomme bæreposer (etter 1.mann) til å bli handleposer med innhold [:D][:D][:D]
veldig gøy å endelig få litt fylde på dem igjen. bare dem ikke strekker seg lenger slik at dem blir hengende på navlen så tjhihihihi

Jepp, den siste uken syns jeg buksene har begynt å bli litt strammere. Men jeg tror mer det skyldes 3 ukers ferie enn den lille spiren som vokser.. Apetitten er på topp etter at småkvalmen forsvant for 10 dager siden.

Magen tyter ut! Litt tidlig å slippe den helt, så driver fortsatt og holder den inne når jeg er utenomhus. Og det har blitt et slit.

jeg føler også at jeg må holde inne magen litt når jeg er utenfor huset[:D]

Føler meg helt oppblåst..hehe..

klem

Tjihi.. ja, du er ikke alene om det... for et par dager siden røk glidelåsen min i buksen.. ups.. hehe.. føler meg ganske så oppblåst i magen ja.. har ikke opplevd før at det har gått så fort i svangerskapet liksomt.. [:D]

jo, magen er større her også.. Selv om jeg spiser minimalt og ikke går opp i vekt.. [8|] På kveldene ser jeg virkelig gravid ut. Gleder meg til det er skikkelig gravidmage, slik at det bare er å slippe ut. [;)] 

Sliter me buksene mine jeg og..Lixom for tidli syns jeg å kjøpe mamma-bukser nå? Har ikke fått noen spes gravid-mage,men d "strammer" over magen,og trange bukser er blitt lagt laaangt inni i skapet nå..:P
Glede meg t å få vise fram magen skikkelig,vise hele verden at jeg er gravid og stolt av d..[:)]

Back
Topp