Får ikke igjen buksa mi.....

mammacath

Betatt av forumet
Hjelp... Får ikke igjen buksa mi og er bare 6 uker på vei.... Flere ???

Er glad jeg ikke er så oppblåst og full av luft enda at jeg ikke får igjen buksene he he he!!!

Jeg får de igjen, men det er så ubehagelig å ha på seg vanlige bukser at jeg går for det meste i tights. Men oppblåst, ja -uten tvil. Magen tyter rett ut:/

Jeg klarer ikke dra deb helt inn lenger heller jeg...... Er igjen en liten kul...... Hmmmm.... Blir bare tidligere og tidligere det her....

Skulle på et humor/musikkshow i går kveld, og tok på meg mitt fine dongriskjørt. Det viste seg å være en feilvurdering, for på slutten var det så festlig og skjørtet så stramt at jeg ikke fikk nok luft..... Så ja, på kvelden er jeg fryktelig oppblåst....

veldig mange bukser passser ikke lenger satt å tenkte på det å ta frem
grsvid buksene for de klemmer ikke på magen ellers går jeg i treningstøy for olabukser kan jeg glemme å få på meg

Kjenner til problemet, får de på meg, men merker at det er ubehagelig å ha på.. Tights og mamma-bukser er flotte greier! :) Greit å venne seg til det først som sist emoticon

Der er jeg heldig.. Buksene mine har ikke passet på 4 år og jeg har en kjempe tjukk mage, så kommer ikke til å få problemer på maaange mnd! ;) hehe

Bukseproblemet fikk jeg da jeg sluttet å røyke på oktober. Ti kilo rett på det... De kiloene er "sure", men det er jo verdt det, etter å ha røykt i 12 år...
Skal heller ikke legge skjul på at jeg allerede da hadde noen kilo for mange...

Tights og strømpebukser er guds gave til de som ikke kan bruke jeans

Tørr ikke tenke tanken på når jeg begynner å bli oppblåst... kommer til å se nesten høygravid ut på null komma nix

Back
Topp