Får ikke i ham mat!

lille lingeting

Forelsket i forumet
I dag har han bare amma 3 ganger, og ikke lenge hver gang heller. Han er knirkete og sutrer og har aldri tatt flaske!
Når han får smaksporsjoner med grøt o.l. er han kjempeivirg...
Skal på helsestasjonen i morgen for å veie ham...

Off og off!! Her hjelper det med å få han nesten til å sovne, og rett og slett lure puppen inn - da drikker han plutselig mye! For det er så frustrerede å vite at de er sultne, men så spiser de ikke! Hvordan gikk det på helsestasjonen i dag da?:)

Han hadde ikke lagt på seg, men gått ned 10 gram på ei uke. Helsesøsteren mente at det ikke var noen fare og at ham bare måtte kjenne på sulten å ta til vett... Men det er ikke noe kjekt!

Synes det hele er stress og merkelig! Han spiser nemlig som normalt på natta, dvs hver 3. time, men det virker som det er samme mengde. Men når han er våken bare vrir han seg og vil ikke ta puppen i det heletatt, selv om han helt tydelig er sulten.

Er vel ikke til noe trøst, og har ingen råd, men kan jo fortelle at vi har det ganske likt... Han vil ha mat ca hver 3.time, men spiser max 3 minutter (får så vidt i gang utdrivingsrefleksen[8D]), før han blir uinteressert. Føler han får i seg altfor lite, men han virker stort sett fornøyd.

Han tar nok til vett om han får føle litt på sulten. Vet venninnen min hadde samme problem som deg rundt 5 mndr, han vrei seg og hylte når han ble lagt på puppen. HS sa det samme til henne som til deg, og etter en kort periode (et par uker) spiste han som normalt igjen. Ingen skade skjedd[:)]

Lykke til uansett!!!

Hvordan ammer du på natten? Ligger han ved siden av deg da? Og på dagen sitter dere oppe?

Det var ihvertfall litt av greia her. Han spiste masse på natta, men ikke så flink på dagen. Lå og ammet om natten.
Nå har jeg begynt å legge meg i sengen på dagen og for at han skal spise mer(og forhåpntligvis spise mindre på nnatten[;)]) Og det funker.

Verdt å røve hvis du ikke hr gjort det[:)]

Back
Topp