Hageblomsten
Forelsket i forumet
26. april skal jeg til min første kontroll hos fastlegen. Da jeg bestilte timen forklarte jeg at det beste er om timen er etter kl. 16, ettersom jeg har vansker med å få fri (ansatt 100% dagtid). Mitt legekontor stenger selvfølgelig kl. 16, så det gikk ikke. Sa ja til time kl. 09 og krysset fingrene for at det ville ordne seg.
Nå har jeg sagt ifra til sjefen min at jeg skal til legen og rekker ikke komme på jobb før kl. 11. Den dagen skal han selvfølgelig på et sjefsmøte, og vi har ingen andre ansatte til å jobbe på dagtid. Dustete som sjefen min er, har han alltid en unnskyldning som gjør så jeg ikke kan ha private ærender i arbeidstiden (selv om jeg kan bruke avspasering på det). Selv gjør han alt han vil i arbeidstiden, om det er å kjøre motorsykkel, åpenbar snapping eller dra hjem for å slippe inn håndverkere.
Jeg vil virkelig ikke utsette denne legetimen, for har ventet lenge nok
Nå har jeg sagt ifra til sjefen min at jeg skal til legen og rekker ikke komme på jobb før kl. 11. Den dagen skal han selvfølgelig på et sjefsmøte, og vi har ingen andre ansatte til å jobbe på dagtid. Dustete som sjefen min er, har han alltid en unnskyldning som gjør så jeg ikke kan ha private ærender i arbeidstiden (selv om jeg kan bruke avspasering på det). Selv gjør han alt han vil i arbeidstiden, om det er å kjøre motorsykkel, åpenbar snapping eller dra hjem for å slippe inn håndverkere.
Jeg vil virkelig ikke utsette denne legetimen, for har ventet lenge nok