Får ikke gå til jordmor pga streik...

MGA

Flørter med forumet
Jeg har gleda meg i siden jeg var hos legen i uke 8 å få komme til jordmor å få høre hjertelyden og slikt i uke 17, men nå er det jo streik, og jordmødrene streiker også.. Ble skikkelig skuffet da jeg kom dit i dag. Men men, jeg får vel bare vente til ordinær UL i uke 20. 

Streike rjordmødrene også? Så kjedlig!Har du fått ny time da?
Skjønner veldig godt du ble skuffet, hr du vært hos legen å fått hørt hjertelyden der?
Er lenge å vente til uke 20 da :(

Nei har ikke fått noe ny time, de må sikkert vente til streiken er over. Ja er veldig kjedelig, nei har ikke fått vært hos legen å hørt fordi jeg trodde jeg skulle til jordmor. Jeg får vell bare smøre meg med tålmodighet. Er så lang ventetid hos legen og fortiden. 

Men det er vel bare kommunale jordmødre som streiker vel?

Know how you feel! ;) Jeg skulle også ha jordmortime i dag, og gleda meg også villt til å høre hjertelyden -men neida, streik her også! Men jeg visste heldigvis alt om at jordmora mi var i streik da, så skuffelsen var gjerne ikke like stor her..

D samme skjedde til meg, bortsett fra at jordmoren var syk, jeg hadde også gledet meg på å endelig få høre hjertelyden:/ men jeg slipper å vente så lenge til jeg skal på UL da, skal dit på fredag, gleder meg!:-)

Å nei så kjipt :( 

Kjedelig! :( Jeg skal ikke til jordmor før i uke 18 - er nå uke 17+3 og har ikke fått bekreftelse på liv siden ul i uke 8.. Jeg syns det var uendelig lenge å vente til jeg fikk jordmor time og uutholdelig! Jeg skal på ul to dager før jm...

Så jeg forstår du syns det er smertelig lenge å vente..

Jeg fikk forresten bekreften liv for 1,5  - 2 uker siden når lille vennen begynte å sparke og kjenner det nå daglig:) Lykke til med timen og dagene går (dessverre) veldig fort - så plutselig er dagen her!!! :)

Jeg kjenner heldigvis litt liv nå og da, så det lever ihvertfall.. hehe 2.5 uker til UL så får bare vente. Kan jo vær streiken er over før den tid og at jeg får en time før. 

Ja men da stiller vi likt da:) jeg hørte hjertelyden i uke8+5, og kjenner liv np, men GLEDER meg til ul :) Håper at alt er bra!!

Lykke til :) Ja det er bare å ringe å høre :) Off der er sikkert mange som ikke fikk komme :( Jeg hadde blitt så skuffet! Jeg har aldri telt så mange uker og dager før :S hehe..Og tiden har heller ikke gått så saaakte som den gjorfrem til uke 12 og nå frem til ul! Rart det der :)

Back
Topp